Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GvdT schreef:Ik vind dat je van iedereeen wat kan leren, alleen soms klikt het niet. Dat is jammer, maar dan train ik liever niet meer bij die persoon. Ik vind het prettig als de instructeurs een beetje op 1 lijn zitten![]()
December train ik zeker niet mee, paard heeft genoeg gedaan en december is op mijn werk de drukste maand. Paard heeft dan ook lekker vrij. Januari en februari hangt van mijn andere geplande trainingen af.
Baarle nassau is voor mij 2,5 uur rijden en dat vindt ik wel erg ver.
Paul_H schreef:Zet mij ook maar op het lijstje belangstellenden; vanaf januari gaan Rose en ik er weer tegenaan. Groeten, Paul
Paul_H schreef:Paul_H schreef:Zet mij ook maar op het lijstje belangstellenden; vanaf januari gaan Rose en ik er weer tegenaan. Groeten, Paul
... of toch niet ... komend jaar rijd ik een nieuwkomer in de cross in plaats van Rose; die komt met een andere ruiter in de ring (of liever startbox). Groeten Paul
jenga_8 schreef:Ik heb Wendela van de Valouwe te Ede een mailtje gestuurd en die zou kunnen op de volgende data:
5/6 januari, 19/20 januari, 2/3 februari en waarschijnlijk ook nog 16/17 feb
Mijn voorkeur gaat uit naar 5 januari zaterdag. Gaarne jullie reacties! probeer ik eind januari/begin feb wat te regelen bij Alice en in feb nog een bij de schalm Gert Boonzaaier. Ik moet de datum spoedig vastleggen dus ik hoop dat jullie snel reageren....
miss_jumpy schreef:Leuk Paul, ik ben benieuwd naar je "jonkie" (nou ja, op SGW-gebied dan)
Maar die zie ik misschien de 23-ste wel?!