[SGW] Wat waren jouw hoogtepunten/dieptepunten van 2007?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: Wat waren jouw hoogtepunten/dieptepunten van 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:20

Hoogtepunt:
Z cross uitgereden met Cheval!
Dieptepunt:
Uitgesloten in springparcour NK Hattem met Cheval.
Valdi kwam niet lekker in het ritme, na veel behandelingen lijkt ze nu eindelijk beter te gaan.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:58

Mijn hoogtepunten zijn:
Met ice:
*dat ie naar zn operatie er weer helemaal bovenop is.
* 9e op het Benelux kampioenschap Z** in Belgie
*onze deelname aan het EK in Zweden. Dat was een geweldige ervaring
* 3e plek op het NK ZZ/CIC** in Varsseveld, helemaal super!!!

Met Tessa: dat ze zo geweldig de het crossen aanpakt!

Sjappp: euhm een echt hoogtepunt in de cross hebben we nog niet gehad haha, hij is nog een beetje stout, maar dan moet het maar bathmen zijn dat ik iig gefinisht ben Knipoog

Dieptepunten heb ik ook wel gehad:

met Ice:
Dat ik op het laatst toch niet in het landenteam zat op het EK. heb voor mn gevoel een beetje naast onze bronzen medaille gegrepen...

Met Tessa: nou dat zal dan mn stop in maarsbergen moeten zijn...
En dat de dressuur vaak dramatisch was, omdat ze nog zo gestresst doet in de ring.

Met Sjappo: tot nu toe nog alles haha, nee valt mee, maar hij vind alles nog wel heeeeel spannend!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 09:27

Hmm dieptepunt, ach mn dressuur had wat voorspoediger mogen lopen.
crossen ging alleen maar steeds beter, die paar keer dat we wat gedaan hebben. Was allemaal eigenlijk wel een heel hoogtepuntseizoencrosservaring. En de zak voer bij stompwijk was voor Tal natuurlijk het hoogtepunt (en de hoogste hindernissen ooit)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:55

was niet echt een super seizoen voor mij

hoogte punt: nieuw paard in 2 crossen naar het L gereden en nog een cross in duitsland gestart
diepte punten: sabine loopt niet zuiver reden is onduidelijkheid waardoor ze het hele seizoen niet gelopen heeft, toc kreeg een been wond waardoor een stel crossen niet gestart te kunnen hebben

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:18

Dieptepunten: Val in Vrouwenpolder en val in Wieringerwerf. Nou ja op zich de vallen niet maar vooral het feit dat dit ervoor heeft gezorgd dat ik maar een heel kort seizoen had. En wat het gevolg is van de vallen wb mijn vertrouwen zal ik snel ondervinden...
Hoogtepunten.
Hoogtepunten: De drie wedstrijden die ik voor mijn 'vallen' reed voelde super en 3x bij de eerste 3. Ook Genk (tussendoor) voelde super. Ondanks dat ik door de slechte bodem na hin. 17 stopte hield ik er een super gevoel aan over. Erg dikke hindernissen en het ging super.
Ik heb besloten vooral aan de hoogtepuntenterug te denken, zal iets beter zijn voor mijn vertrouwen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 23:58

Ik vond eigenlijk al mijn 4 crossen een hoogtepunt. 4 keer gestart en 4 keer rondgekomen. Daarnaast eindelijk weer genoten van wedstrijden.

Mn 200 dressuurpunten in Gorssel waren een hoogtepunt, helaas de andere wat minder. Toch best banketstaaf om 179, 181 en 183 punten te rijden in de B als je normaal M1 start.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:01

Mijn uiterste cross ervaringen van 2007 Bloos
- mijn valdag in E-L waar ik 2 keer van mijn jonge pony viel in de cross,en heel boos was maar overigens na de finish toch wel
trots omdat het pas de 2e cross was.
- diezelfde dag een val en uitsluiting in het sprinparcours met Pino waardoor ik niet mocht crossen.

- Door een springparcours 's winters met Pino in het E-Z hadden ze het DZ al veel te hoog gebouwd, toen stond het al op 1.30 en
voor mij dus nog omhoog naar 1.40m waardoor hij stopte en zijn vertrouwen verloren was. Gelukkig nu weer een stuk beter.
- Door weinig vertrouwen en dat hij het niet leuk meer vond om te springen, in Maarsbergen na een superslecht springparcours
uitgesloten in de cross.

- Terug naar het L gegaan en daar gelijk sgw Vlietlanden winnen.

- Nog een dieptepunt met een heel vervelende uitpak, Pino versprong zich in de waterbak(insprong) tijdens een crosstraining.
waardoor hij nu waterangst heeft.

- Vi, in hooge mierde eraf vallen in het springparcours na een hele vuile actie van haar. Een steigeractie in het starthok waarbij
we bijna in de planken laggen om vervolgens een super foutloze cross te rijden.
- Hetzelfde in Lisse, waar we samen voor de start in de brandnetels belande. Mijn laatste B cross Gewonnnen!

- y'stein, mijn eerste L cross, een super foutloze rit dus een super debuut.

- Diepenheim met Pino weer in het M met 3 weigeringen uitgereden blije pony Haha! blije ruiter .

- Toen kwam het watergedoe bovendrijven in P'hage, werd ik 10 m voor de waterbak gestopt omdat mijn voorganger over de kop
gegaan was. Vervolgens ging hij er niet meer in omdat hij alles gezien had en het al niet vertrouwde.

- NK in Barchem met Pino, na de Dressuur en springen stond ik 1 en tot het water was ik nog nul, was tussen de sprong van het 1e
water en het water gevallen maar dat werd niet meegeteld dus ik stond nog nul, alle hindernissen nul, staat er een man met kind
in de weg, ik kon de hindernis niet goed geconcentreerd aanrijden op de manier die moest en toen stopte hij, toen kwam mijn
opvolger en toen wilde hij bijna gaan maar durfde op het laatst toch niet waar hij op de boom lande en ik ervoor.

Dus veel dieptepunten in 2007 maar ook Hoogtepunten,
met een pony die eerst alleen maar omdraaide en het nu geweldig vindt om te crossen,
en na Pino zijn springangst is hij nu zo veel beter gaan springen en crossen, Barchem de Hindernissen sprong hij zo goed.
Aleen het water is een groot probleemzonder waterprobleem was ik nu nederlands kampioen
Dus toch wel trots op mijn crosspownies Knipoog Op naar het SGW seizoen van 2008!