Jenga Leuk geschreven en ook echt waar!
Pas op een dressuurwedstrijd ook een gesprek opgevangen tussen springruiters. "op een springwedstrijd is het toch wel een stuk gezelliger dan op een dressuurwedstrijd. maar ben je ooit op een Cross geweest? Das zon gezellig volk "
Hihi, en ik maar lachen toen ik later in mn SGWay of Life Polo stapte 
Ik heb crosswedstrijden ook altijd als gezelliger ervaren, en kan niet wachten op de dag dat ik er zelf 1 mag rijden. Maar het feit dat ik 2 uur in de auto ga zitten om een training of een wedstrijd alleen te kijken, en even bij te kletsen met bekenden denk ik dat dat ook genoeg zegt 
Bij SGW ben je geen vreemden, en als nieuweling altijd welkom, snap je iets niet zijn er voldoende mensen om je te helpen. Iedereen helpt mekaar waar het kan, Is je singel kapot? Of ben je iets vergeten? Altijd Iemand die het voor je te leen heeft
Maar vooral: Met wát voor paard je ook komt, of ie nu 10.000 euro of 50 euro op de hedelse markt heeft gekost... Niemand die je veroordeeld, of een mening over je klaar heeft. Als jij en je paard maar lol hebben!!!!
Ondanks dat wij een gezellige dressuurkring hebben, kan niets tippen aan een dagje crossen...
Laatst bijgewerkt door CarpeDiem op 02-12-07 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt