Leliaardje schreef:Leuk om alle verslagen te lezen!
Iedereen weer veilig thuis, dus: goed gedaan!!!
Wij gaan er morgen tegenaan..............
Inderdaad leuk om de verslagen te lezen. Ik kijk er nog wel een beetje tegenop. Het wordt voor Rosanne en Toetje het debuut in het L en zo'n insprong in het water hebben ze nog nooit gedaan. Nu deinst Toetje niet zomaar ergens voor terug, maar spannend vind ik het wel.
Maar goed jullie hebben het er in ieder geval zonder grote problemen vanaf gebracht, dus dat moet ons morgen ook lukken. Een weigering is niet erg, maar valpartijen heb ik een hekel aan!
Ik was wel wat uit balans in de landing maar kon gelukkig snel herstellen voor de uitsprong van de kikkerpoel. Daarna opsprong met steil er achter ging goed, smalle bankje en opsprong met dikke boom ook. Toen richting waterbak, nog even door de "0" gesprongen, waar Sims aarzelde en een pas achteruit ging. Weigering dus op de insprong van het water. Daarna sprong ze toch heel braaf naar beneden. Sprong na de waterbak, het witte hekje, de steil met zandzakken, de brug en de laatste sprong gingen heel fijn.

.
! super!
. 
Ik stond met Annemarie te praten en die zei dat de cross stil lag om iemand die van Dongen heette. Keek net in het starttijden topic is zij het dus! Heel erg duimen dat het meevalt, echt verschrikkelijk sneu!