Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:bij deze wil ik graag vragen of mijn dressuurtijd kan veranderd worden naar 10.32 uur, aangezien ik anders geen tijd heb op tussendoor de cross te verkennen en dit nu ook niet in logische volgorde staat.
Citaat:Dressuurtijden kun je in overleg met de ringmeester op de dag zelf desgewenst aanpassen.
De ervaring leert dat één nog twee wijzigingen meestal wel lukt.
Citaat:kunt u dit niet op de startlijst aanpassen?
Dat u mijn dressuurtijd (nr. 108) op 10.32 uur zet en mijn dressuurtijd verplaats naar die deelnemer (nr. 111).
Want alleen dan kan ik de cross na de dressuur lopen. En stel als het op de dag zelf niet lukt kom ik in de knoei met de tijd die ik nodig heb voor de cross lopen.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Citaat:als je het zelf regelt met Ellemieke Wes vind ik het prima
telefoon Ellemiek (074-*****)
over en sluiten

New-Forest schreef:Toch lijkt het me een kleine moeite om mij gewoon op mijn eigen dressuurtijd te later starten, of 1 later dat maakt me niet uit.
Maar niet meteen bijna helemaal aan het einde

Scum schreef:Er klopt iets niet in de tijden... ik heb 2 dubbelen.

Ik weet hoe lastig het is om lijsten te maken, maar dit gaat wel erg ver. de nummers 154 tot en met 156 staan echt voor een onmogelijke opgave met Peter Beers als koploper. Het zou slimmer zijn om de L baan om 11.00 of 11.30 te laten beginnen met dressuur.