Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Apple schreef:Andrea, dat is balen zeg. Loslopende hond, terwijl er overal nog staat aangegeven dat een hond aangelijnd moet zijn (voor hetzelfde had die hond nog een klap ook gehad van je paard
).
Maar dat doet ze dus niet snel, ze laat zich daardoor afleiden en raakt min of meer een beetje in paniek. 
Echt een dood simpel stijltje, maar die stond op een bruggetje en die vond ie echt dood eng. Voor ik het wist stond ik andersom. Maar verder fijn gevoel. Overal rechtdoor gegaan en dat ging echt super.

Daar baalde ik best van, was geen fijn parcours, ze was erg aan het hangen. Daarna de cross in, ging erg lekker! Ze begint nu door te krijgen wat de bedoeling is
. Uiteindelijk foutloos gecrosst, de molenwieken als dubbelsprong genomen en bij de afsprong het alternatief. Uiteindelijk netjes binnen te tijd gefinished, en een 2e prijs 

!

blijft lastig, jammer.

Maar heb vd 5 crossen dit jaar 4x prijs gehad en foutloos gereden.... zoiets is dan wel een keertje goed

, en weer verder.