[SGW] Tripalon Laren - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re: Tripalon Laren - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:02

Er was dus *helaas voor mij* nog een zwart paard met rood oormutsje enzo.
Afbeelding
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand behalve mn vader aankeek, heb je dus de goede rode oorwarmers Bloos ?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:03

Neee dan had ik de verkeerde Bloos

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:03

Hier dan ook mijn verslag...
Voor diegene die een bruin paard op hol zag slaan bij de dressuurbanen...dat was ik Clown
Snap nog niet hoe dat nu precies kwam, maar bij de gebroken lijn (links) deed meneer een aantal boksessies, waarna hij het bit vast pakte en in galop de ring verliet richting het parkeerterrein...ik was totaal overdonderd en dacht alleen maar: blijven zitten...Maargoed dat ze om de banen een touwtje hadden gespannen, want daardoor kreeg ik hem nog weer tot stilstand. Ik weer terug naar mijn ring, toch maar weer geprobeerd. Proef verder redelijk uitgereden, wel met veel spanning. Toch nog 176pnt viel me eigenlijk niet tegen.

Bij het losrijden voor de terreinrit was meneer ook nog erg schieterig, net als op de eerste paar hindernissen. Later werd het beter en kon ik hem fijn rijden. Cross foutloos uitgereden en het springparcours ook foutloos afgelegd. Ook niet op de prijsuitreiking gewacht, moesten dan nog wel 2 uur wachten...

Weet iemand of de foto's ook online komen, zo ja op welke site?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:04

www.xandro.nl

En ratjelover jou heb ik wel gezien, met inspringen voor de cross was je paard ook erg druk of niet?
Ik wist niet zeker of jij het was dus heb je niet aangesproken hahaha Clown

Helaas rowo, en balen voor mij dat er nog iemand rood bij zwart wel mooi vond staan Vork
Ik had trouwens een hele mooie foto op de V hindernis had ik al gezien, hoop dat ze snel op internet komen..

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:06

Haha grappig Ezumii. Heb geen idee hoe jij eruit ziet, maar je had me rustig aan mogen spreken Knipoog
Met losrijden was hij idd nog erg druk, heeft hij normaal toch echt minder...maar was al blij dat ik erop bleef zitten Tong uitsteken

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:08

Ik had met dressuur 188, had 2 balkjes met de tripalon, en springen foutloos.
Was 4de geworden, dus was erg blij Lachen .

Tegen ons hadden ze gezegd dat om half 6 de prijsuitreiking zou zijn.
Wij kwamen uit Apeldoorn, maar toch even paardje weggebracht.
Komen we terug, om kwart over 5, waren ze al klaar.
Wel jammer maarja, we hebben uitgebreid iets uit kunnen zoeken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:09

Ja dat was best fijn... Ik mocht zelfs nog het standje in als ik wou om iets anders uit te zoeken.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:12

rowo schreef:
Ja dat was best fijn... Ik mocht zelfs nog het standje in als ik wou om iets anders uit te zoeken.

Dat is altijd leuk! Wat had je in eerste instantie uitgezocht dan?

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:16

et ging echt super goed met de pony gisteren!
Met de dressuur vond ik het niet zo heel goed gaan, normaal rijden we L2 en dit was ook 'maar' een B proef, we hadden als nog 200 punten Haha!! Als ik gewoon L was gestart waren het er denk ik nog geen 170 geweest Nagelbijten / Gniffelen
Met de cross 3 weigeringen en een balk, maar toch super goed voor de eerste keer Lachen
Met springen helemaal foutloos!
En toen waren we 11e en we hadden nog wel prijs!

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:21

Hartstikke netjes! 200pnt...dat zijn er nogal wat Vork

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:44

Ik ben vooral superdesuper trots op Vosmans!!! OK dan! Lovers
Voor ons was dit de eerste keer dat wij zoiets deden...

Korte samenvatting:
dressuur ging hij super, 197 punten
cross, een keer eraf gevallen (ik landde in de wigwam Haha!) en enkele stops, maar wel alles gesprongen!
parcours, enkele stops maar wel rond.

Uitgebreid verslag en foto's (van die mooie camara van mijn vriend Knipoog ) volgen nog!

EDIT:

Mijn complimenten aan de organisatie!
Alles was goed georganiseerd, alles was vooraf duidelijk!
Ontzettend vriendelijk vrijwilligers! OK dan!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:51

Ik ging als 1 na laatste de tripalon in... we mochten sommige hindernissen gewoon 2x springen. Echt lachen met de mensen die bij de hindernissen staan.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:43

Ik kan de foto's nog nergens vinden op Xandro. Klopt dat ?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:00

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prestaties Haha!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 06:20

Dat je nog geen foto's kunt vinden bij Xandro kan wel kloppen. Die jongens zijn gisteren laat pas terug gegaan. De fotograaf komt hier uit de buurt, maar het bedrijf zit in Hoogeveen. Ik heb twee gave foto's meegenomen. De prijzen in Laren waren actie prijzen via het net betaal je het volle pond.

aerizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:54

Ik heb gister ook een leuk tripalon dagje gehad:).. En ben dan ook erg tevreden met het jonge onervaren paardje:D.. De dressuur vond ik niet echt lkkr gaan ze liep wat diep en uitzwaaiend maar nog wel goed voor 190 pt. Toen de tripalon .. nou op die hindernissen had ze wel ruimte zat over Haha!.. check de foto:D ( mede mogelijk gemaakt door Rowo de fotografe!:))
Ze was alleen tijdens de tripalon wel goed in het bit vastpakken en keihard racen .. en dat voel ik nu wel goed in mijn schouders haha. Het tellen van de weigeringen klopte niet veel van ... had 3 weigeringen bij hindernis 3 maar dat kon helemaal niet want daar sprong die meteen Martine achterna.. :S het blijft een raadsel.. voor de rest nog een 100 meter achteruitloop actie bij hindernis 5.. waarbij we toch bijna met de kalkoenen in op het mooie graslandje eindigden bij huis terwolde (zo'n kasteel/paleisachtigiets:P) .. Voorde rest alles goed verlopen en het springparcours was foutloos:)
Laatst bijgewerkt door Sim op 08-10-07 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's verwijderd, die horen op SGW_ITP

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:01

Wat een boef dat paard van jou, maar ja ik zeg altijd maar zo... Soort zoekt Soort Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:05

Zo, die springt goed van de grond! Nagelbijten / Gniffelen

De Tripalon was weer geslaagd dit jaar zo te lezen, leuk! Jammer dat ik niet kon komen kijken, maar ik was bij SGW Vasse met mijn zusje.

Miranda, in de wigwam? Nagelbijten / Gniffelen Niet bezeerd hopelijk? Fijn te horen dat jullie een geslaagde dag hebben gehad, volgend jaar weer (Gorssel misschien al)?

aerizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:40

en bedankt marloes Tong uitsteken ! .. mjah mag ook wel een beetje pit in zitte he Knipoog heb ik ook dus Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:44

ik heb ook een geslaagde dag gehad. Al met al een 3e prijs in de L paarden. Daarna nog een intervieuw met de stentor gehad en een foto voor gemaakt. Link daarheen zal ik zo plaatsen.

Ezumi: Had jij dat paard wat zo gek was in de dressuurring. En een meisje met een gele jas die voorlas?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:44

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:46

@ tientjeh: wat had dat paard die naast jullie stond eigenlijk? Ik zag dat jullie die flexwraps leenden en het been van het paard was helemaal bebloed

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 11:47

Leuk artikel zeg! Ik las het vanochtend en toen dacht ik al, volgens mij is dat een Bokker. Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:49

dat paard naast ons had een snee in zn achterbeen. Tijdens het springparcours opgelopen omdat het paard nogals heet was geweest en een staander had geraakt ofzo. Die man had een verbandje aangelegd, maar had alleen nog maar die vieze natte bandages van de tripalon, die hij had gebruikt. Dus niet verstandig om die op een wond te doen. Toevallig had ik nog weer een heel stuk over van mn flexwraps en heeft hij daar een stuk van gebruikt. Die man weer helemaal happy, die wou me ervoor betalen enz. Maar goed, zo'n klein stukje dat hij had gebruikt, zit ik niet verlegen om.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:49

haha ja, that's me Haha!
Komt die sport bijlage ook in Bathmen en omstreken?