Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GvdT schreef:Retzter, volgende keer mag gewoon gedag zeggen hoorIk was wel op zoek naar jou, heb alleen geen idee hoe je eruit ziet. Heb Anica wel zien rijden, maar om nou iedere man aan te spreken gaat me ook een beetje te ver

GvdT schreef:Paul, Anne had geen prijs.

En het mooie weer was helemaal super
.
. En kwart over 4 zaten we in de auto. En we gingen met de boot van half 7. Het was een gezellige dag met de hele groep met wie we waren
! Nog een paar bokkers tegen gekomen
.
. Springen stond heel laag
. Ik dacht echt: oneee daar gaan alle balken weer. Maar dat viel mee. Ik had 1 balkje. Wel jammer. Cross ging eigenlijk super fijn. Alleen de hindernis voor het water zag hij even niet zitten, en de wijntonnen niet. (maar dat was beetje lastig wendinkje).
.
!
. Ik heb niet geschreeuwd ofzo. vet vaag. Mja 's avond had ik dus helemaal GEEN stem meer
. Zondag nog steeds niet. Dus ik had met collega maar even geruild, dat zij de bediening ging doen en ik de keuken. Nu gaat heb ik weer een beetje stem, maar nog wel schor, en krijg nu ook zere keel
.
. 

kimdepim schreef:GvdT: ik had 1 stop op het water. De tweede keer stopte die weer, maar ging die er nog uit stilstand over.
Biem nog gezien met crosslopen (en terwijl ik aan het crossen was)
vandaar dat ik het over 2 stops had.
. Ik ging er ook vanuit dat ik er 2 had. 

En verder niets