Oh was jíj dat! Nou dan is het mysterie van de "geheimzinnige bokker" ook opgelost.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loes_Joery schreef:Altos: Hahaha, maakt niet uit! Ja, het was eigenlijk onze 6e, als je de mosten vorig jaar meetelt. Maar dat was niet officieel, omdat het in België was. Maar ben al super trots op Joery dat het nu al zo'n stuk beter gaat!
Zera: Hmm dan heb ik jou wel gezienMet crosslopen!

die lag nog heerlijk op de grond te slapen.
Ik heb gelijk gedraaid en een rondje gereden en de gastank gedaan, maar zag op de uitslagen diskwalificatie bij mij...helaas, kan het wel begrijpen alhoewel je al gestraft word op je tijd met zoiets......maar ach das de sport, de ene keer win je andere keer niet. Ik heb er in iedere geval van geleerd, dat ik me beter moet voorbereiden als ik de cross voor dressuur loop en daarna gelijk door moet, ik ben toch teveel kwijt dat is wel gebleken
anders had ik beter geweten wat er kwam na elke hindernis (en vooral alle bochten)
kan ik nog een crosje extra in de L blijven
Netjes hoor!
Wel alles onder het zand en mams moest me helpen met afzadelen. Kon mijn arm moeilijk omhoog krijgen. Heb net gedoucht, het zand moest ik van mijn arm af schrobben! Arm en been worden al knap blauw dus heb me maar snel ingesmeerd met arnica zalf. Cheval lijkt goed te pas. Liep goed naar de cross en had netjes een hartslag van 66.
vriendinnetje van mij heeft ook meegedaan, Jury heeft de helft van de proef niet gekeken want die zat meet op zijn papiertje te kijken.. en cross 1 weigering.
Vind het een vreemde ervaring, heb nog nooit eerder zo'n klapper gemaakt waardoor in KO ging. Ik weet dingen maar heb er geen beelden bij, heel vreemd
, dat lijkt me schrikken zeg. Dat je gewoon echt een stuk kwijt bent. Inderdaad, vroeg naar bed maar.
.
).
, stom
, driewerf stom.