Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BuenaVista schreef:Ik had me opgegeven voor de klasse B paarden, maar nou zie ik dus net dat het op zaterdag is! Ik weet zeker dat ik met het moment van inschrijven, (tijdje terug) zag dat het op zondag was.. Nou jah, heb ik pech!

AnneMieKe_89 schreef:Wij gingen wel gewoon altijd naar Ede toen het nog doordeweeks was. Daar wist de school nooit iets van, want die werkten ook nooit mee. Ik was altijd gewoon ziek
Maar om je vraag te beantwoorden; de dressuur is denk ik wel gewoon op zaterdag. Er stond dat de B-paarden evt. op vrijdag moeten dressuuren (of een deel daarvan).
rowo schreef:AnneMieKe_89 schreef:Wij gingen wel gewoon altijd naar Ede toen het nog doordeweeks was. Daar wist de school nooit iets van, want die werkten ook nooit mee. Ik was altijd gewoon ziek
Maar om je vraag te beantwoorden; de dressuur is denk ik wel gewoon op zaterdag. Er stond dat de B-paarden evt. op vrijdag moeten dressuuren (of een deel daarvan).
Dat meen je niet??? Ze doen net of we niet wat anders te doen hebben, school of werk ofzo

AnneMieKe_89 schreef:Wij gingen wel gewoon altijd naar Ede toen het nog doordeweeks was. Daar wist de school nooit iets van, want die werkten ook nooit mee. Ik was altijd gewoon ziek

rowo schreef:Nou voor een kampioenschap vind ik het wel kunnen... T is een kampioenschap en daar moet je maar wat voor over hebben. Voor een kampioenschap zou k het wel over hebben
AnneMieKe_89 schreef:Heb nog eens nagekeken, maar het is al weer veranderd zie ik!
B-paarden is nu gewoon in zijn geheel op zaterdag!
AnneMieKe_89 schreef:rowo: daar ben ik het aan de ene kant wel mee eens! Een kampioenschap wordt toch meestal als belangrijk ervaren. Maar aan de andere kant, moet iedereen ook de gelegenheid krijgen aan een kampioenschap deel te nemen als zij hiervoor startgerechtigd zijn. Daarom mogen kampioenschappen ook niet op zondag verreden worden. Zitten dus 2 kanten aan vind ik.

.