voel jeje ook banketstaaf ben benieuwd naar de foto's van leuk op de foto
en van jou nielsie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voel jeje ook banketstaaf
CoriienRN schreef:voel jeje ook banketstaaf
ben benieuwd naar de foto's van leuk op de foto
en van jou nielsie

!! In een tijd van 4.03 en de optimale tijd was 4.27 dus wel 4sec te snel, maar wel super!! En een 7,7 voor de wijze van rijden
!
! Hahaha!
!

. Loes_Joery schreef:Even een kort verslagje, gaan zo weer uiteten
Lekker gedressuurd, toen laten keuren en goedgekeurd dus we mochten starten.
De cross een keertje gelopen en nog eventjes bij het springen gekeken. Joery op gaan zadelen en een foutloos springparcours op naar de cross!
Uiteindelijk duurde het nog een tijdje, en toen mochten we van start! Alles ging lekker, moest er in het begin even inkomen maar na 3 ging alles lekker vlot! En uiteindelijk foutloos binnen, maar mn stopwatch had niet meegewerkt dus het was nog spannend met de tijd, was in ieder geval erg snel!
Joery laten keuren, weer goedgekeurd, en lekker naverzorgd en de B paarden een keertje gelopen en weer richting het hoofdterrein, coupon van de dressuur gekregen en had 192 punten stond daarmee 4e.
En uiteindelijk kwam de uitslag er: 2e!! In een tijd van 4.03 en de optimale tijd was 4.27 dus wel 4sec te snel, maar wel super!! En een 7,7 voor de wijze van rijden
!
Heb Shanouk, Canter, Wendy en Vera nog gezien, weet niet of je me hebt herkent Vera maar wij hebben met jullie staan praten en de moeder van Anne over dat alternatief van de waterbak bij de B-pony's! Hahaha!
Goed gedaan Apple, Talida & Corien!
Nielsie: heb je ook foto's van mij, nr 15 bij de B-pony's?!

CoriienRN schreef:haha idd
talida ik heb jou ook gezien toen je over de start heen ging

en stompwijk CoriienRN schreef:loes_youry hoe laat moes jij dan volgens mij heb ik jou gezien![]()
ik heb ook vet veel bokkers gezien
star_lover
snoekej
psst
apple
zamero
creano
tomcat
canter
nog nog meer

het is echt net een hond! heb je toevallig toch nog een foto van mij? Ik was nummer 34 van de B

. Jammer van de waterbak. astridastrid schreef:Wel een hoogte zeg, L paarden/ M ponies!
Leuk om al die verslagen te lezen! En om vele foto's te zien natuurlijk!