Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sjuulie schreef:Ik ben ook aanwezig
helaas zonder paard dit jaar
maar ben er sowieso om te helpen.. ( eigen vereniging) zal mn camera wel weer meenemen

.
Hopelijk kan ik het mooi afsluiten!

martineteun schreef:Ik ben ook van de partij zaterdag paarden klasse L voor de regio Overijssel!!
Volgens mij ben ik hier wel eens met mijn pony geweest maar dat is al wel weer een tijdje geleden.

Caatje1986 schreef:Ik ben er wel, maar niet met paard. Week daarvoor Diepenheim en daarna Barchem, wordt teveel voor mijn oude vriendje. Vond bathmen vorig jaar in de B eigelijk erg makkelijk........wie weet is die nu een stukkie pittiger omdat het RK is?!!
Kom wel kijken hoor!
jenga_8 schreef:Hey, nog geen foto's?? Ik hoorde dat het bouwen al aan de gang is......... Er is niemand die daar in de buurt toevallig al de paparazzi heeft uitgehangen???
Ik krijg nu echt beelden voor me van iemand in een bruine regenjas, kraag rechtop, lange zwarte broek eronder, zwarte glimmende schoenen, zo'n gangster hoed op en een zonnebril. Die dan in Bathmen tussen de struikjes stiekum hindernissen zit te fotograferen
?
. Kom er heel vaak.
Ezumii schreef:Zal es kijken wat ik voor jullie kan doen dit weekend