Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die gaat binnenkort ook naar de spuiter. zal een met mijn pa overleggen, dan kom ik met Pino richting jou.

).
. Today sprong iedere keer braaf maar het gevoel was niet lekker. Niet verder geprutst en de ring ingegaan. En.... foutloos met een zeer lekker tempo en overal fijne afstanden!!!
. Heb de hele cross geroepen dat zo braaf was!! Bij de een na laatste hindernis op mijn klok gekeken.. sjips nog 50 seconden voordat ik mag finishen... Dus even een rustig galopje gedaan totdat ik weer het gepiep hoorde... ok gas en finishen.
Volgens mij had ik een glimlach die niet van mijn gezicht te bikken is....
(nu nog)
en weer terug naar Neede.
)
187 punten en 9e ofzo. Daarna even een halfuurtje rust. Toen Jipje klaargemaakt voor het springen, parcours ging lekker tot hindernis 5, 6 en 7 heel wat gepruts, maar uiteindelijk toch foutloos. Naar de DA en gelukkig alles goed. Uiteidelijk mochten we van start en zowaar ging hij weer normaal van start zonder de neiging te hebben weer om te draaien.
De eerste paar hindernissen liep hij er steeds erg kort onder, daarna werdt het gelukkig beter. Alleen voor hindernis 7 hing een tak op mijn hoogte, kreeg hem in mijn gezicht en zag dus totaal geen afstand of sprong meer, gelukkig sprong hij wel en bleef ik zitten. Ik kwam het veld van de een na laatste hindernis op en had nog ruim 1 min, dus even een rondje daar gegalloppeerd en weer verder. Uiteindelijk netjes binnen de tijd gefinished. Uiteindelijk opgeklommen naar de 4e plek dus ook weer een mooi lintje voor hem
dus dat was alweer een beetje een positief punt. En zelfs 183 punten en niet eens laatste in die ring
(hebben de anderen hier ook last van gehad of was ik de enige??)
, maar had met Nika hetzelfde probleem.
.