Ik heb een grijze patrol met roze, groene en gele strepen aan de zijkant. De trailer die al weg was, was van Janneke Sinnige.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Geeft niet Roos. Volgende keer dan maar.
Paul, weet jij hoe het met Willemien is afgelopen?
kiithos1 schreef:Ik heb dan wel niet mee gereden maar mijn vriendin heeft foto's gemaakt.
Te vinden op http://www.pbase.com/ramiek/sgw hier staan ook nog foto's van andere jaren.
Ze heeft er geen moeite mee als je de foto's opslaat voor eigen gebruik, maar wil je dan wel een berichtje achter laten
. Hihi, ik wil juist wel weten of we er nou wat aan missen
, hey we kunnen hem natuurlijk ook zwaar in de zeik nemen, door heel enthousiast te reageren op zijn avances, gnehehe 
, GEWELDIG!!!! Hulde!
Simmie schreef:Geeft niet Roos. Volgende keer dan maar.
Paul, weet jij hoe het met Willemien is afgelopen?
miss_jumpy schreef:kiithos1 schreef:Ik heb dan wel niet mee gereden maar mijn vriendin heeft foto's gemaakt.
Te vinden op http://www.pbase.com/ramiek/sgw hier staan ook nog foto's van andere jaren.
Ze heeft er geen moeite mee als je de foto's opslaat voor eigen gebruik, maar wil je dan wel een berichtje achter laten
ik zie mezelf niet en dat is wel jammer want het zijn mooie foto's
kiithos1 schreef:miss_jumpy schreef:
ik zie mezelf niet en dat is wel jammer want het zijn mooie foto's
Welk nummer had je, miss heeft ze nog wel een foto van je.
hyppolyte schreef:@simmie, welk nummer heb jij? dan kom ik je natuurlijk ook even begluren. De player komt toch ook morgen, ben ik ook wel benieuwd naar
Apple schreef:Yups klopt.
Vind het trouwens voor mijn idee een vriendelijkere oefencross dan vorig jaar. Zo zonder picknicktafel![]()
.
Half 10? Denk dat ik dan wel even langs kom.
. Jij kwam vanuit het water en daarna met opnieuw aanrijden nog een keer. Simmie schreef:hyppolyte schreef:@simmie, welk nummer heb jij? dan kom ik je natuurlijk ook even begluren. De player komt toch ook morgen, ben ik ook wel benieuwd naar
Nr 8, ik ben 1 van de eersten.

Apple schreef:MJ wij hebben foto's van jou, zal zo wel even PB-en.
Ja, dat water, daar nam je ook nog eens de moeilijke route. Veel ruiters gingen al voor die drie paaltjes het water uit zodat ze meer vaart hadden voor de volgende sprong. Jij kwam vanuit het water en daarna met opnieuw aanrijden nog een keer.
. De tweede keer ging ie er zo in
.
..
en 185 punten..

. Bij hindernis 7 wilde ik op b het alternatief rijden ipv de punt. Volte linksom gedraaid en ik wilde hem schuin naar links springen. Miel kwam echter op een of andere manier met de martingaal over het witte vlaggetje te hangen en kon daardoor niet afzetten. Gelukkig raakte hij niet in paniek, en kon ik de martingaal eraf krijgen, omdraaien en opnieuw aanrijden.
)
Ongeveer de helft van mijn ring was uitgesloten en in Eventinggek's ring ongeveer 2/3 uitgesloten. Een waar slagveld dus
hoewel dit niet zo leek tijdens het verkennen.hyppolyte schreef:MJ, lizzy was haar boktnaam, ben niet zo'n held in echte namen, volgens mij is het lisette ofzo, kan dat? Ze was de ringmeester bij dressuurring 2/3 's ochtends. Bij dat oude kereltje. Ze zei dat ze jou kende, dus ging ik er vanuit dat je haar naam wel zou herkennen.

ik dacht al, misschien heb ik dan wanen ofzo
miss_jumpy schreef:ik zie mezelf niet en dat is wel jammer want het zijn mooie foto's