[SGW] sgw vlietlanden - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: sgw vlietlanden - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:23

Nee, de player was vandaag, heb hem ook gemist. als daar wat aan te missen is Clown

Ik heb een grijze patrol met roze, groene en gele strepen aan de zijkant. De trailer die al weg was, was van Janneke Sinnige.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:28

Simmie schreef:
Geeft niet Roos. Volgende keer dan maar.

Paul, weet jij hoe het met Willemien is afgelopen?

Hoi Sim, ik begreep dat ze even naar het ziekenhuis geweest zijn maar dat het gelukkig wel meeviel en het een flinke schram in haar gezicht was. Maar als je op je hoofd valt is het natuurlijk goed om dat even te laten nakijken!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:29

kiithos1 schreef:
Ik heb dan wel niet mee gereden maar mijn vriendin heeft foto's gemaakt.
Te vinden op http://www.pbase.com/ramiek/sgw hier staan ook nog foto's van andere jaren.
Ze heeft er geen moeite mee als je de foto's opslaat voor eigen gebruik, maar wil je dan wel een berichtje achter laten Knipoog

ik zie mezelf niet en dat is wel jammer want het zijn mooie foto's Ja

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:33

Dat was diegene die links naast jou stond, met dat grote paard zeker? Die heb ik zien vertrekken, maar Bianca zei dat jouw trailer al weg was, dus daar ging ik ook maar vanuit, ik ben sowieso niet zo oplettend wat dat soort dingen betreft Clown. Hihi, ik wil juist wel weten of we er nou wat aan missen Knipoog, hey we kunnen hem natuurlijk ook zwaar in de zeik nemen, door heel enthousiast te reageren op zijn avances, gnehehe Extreme duivel

Oh das naar, gelukkig viel de schade mee. MJ, ik heb jou volgens mij niet gezien, heb lizzy nog wel gesproken (die stond bij de dressuurring en later kwam ze ook de cross nog bekijken), maar heb jou ook niet gespot helaas. Daar baalde ik enorm van, want ik heb echt ge-no-ten OK dan! van al die prachtige plantjes bij die hindernissen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!, GEWELDIG!!!! Hulde! Afgod

Wat een artistiek talent, rob verlinde is er niets bij*\o/* Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:35

Simmie schreef:
Geeft niet Roos. Volgende keer dan maar.

Paul, weet jij hoe het met Willemien is afgelopen?

Voor zover ik weet is er in het ziekenhuis een wond in haar gezicht gehecht. Geen grote schade, zo lijkt het. Maar ik heb mijn kennis uit de tweede of nog verdere hand, dus ... ik kijk wel of ik wat meer info te pakken kan krijgen. Groeten, Paul

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:37

En ik ben wel tevreden over mijn cross maar de weg ernaar toe...

Dressuur: Os was echt zo sloom voor mijn gevoel dat ik zelf erg druk zat te "rijden". Ik had 175, vraag me af hoe ik dat moet verbeteren met een paar wat echt geen zin heeft....

Springen: losrijden ging best aardig en het begin ook maar ik reed zelf echt een vreselijk slechte bocht van 5ab (op de lange zijde) naar 6 (flinke tripple op korte zijde). Ik sneed de bocht af en kwam echt dom voor de tripple dus daar kon Os niet alle balken op de plek houden... Op de foto springt ie er flink overheen dus dat moet dan een achterbeen geweest zijn. De steil erna kwam vrij snel en ik zat nog wat te prutsen met een balk tot gevolg, daarna goed afgereden.

Cross: Lekker brutaal van start, geen problemen op 1-5. 6, de kuil, daar bedacht Os te laat dat hij toch wilde stoppen dus zijn knietjes lagen al op de boom. Ik heb bedacht dat ie dan ook maar gewoon door moest gaan dus heb hem doorgedrukt, zodat het uiteindelijk ngo goed was ook. Os snapte e hint ook wel want hij liep daarna weer lekker door!
Alleen het water uit, over de boot, daar had ik dus wel een stop. Ik raakte veel te veel vaart kwijt en hij viel echt stil. Even 1 tik, opnieuw aangereden en erover. Daarna lekker uitgereden!

Dus 1 stop en daar wel tevreden mee! Os leek wat moe bij het water maar de laatste sprongen deed hij vrij enthousiast! Ik was ook vrij dicht bij de tijd.

Ik was met 1 weigering nog 6e!! Met 5 prijzen , dat dan weer wel maar ik stond niet slecht.

kiithos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:38

miss_jumpy schreef:
kiithos1 schreef:
Ik heb dan wel niet mee gereden maar mijn vriendin heeft foto's gemaakt.
Te vinden op http://www.pbase.com/ramiek/sgw hier staan ook nog foto's van andere jaren.
Ze heeft er geen moeite mee als je de foto's opslaat voor eigen gebruik, maar wil je dan wel een berichtje achter laten Knipoog

Welk nummer had je, miss heeft ze nog wel een foto van je.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:41

hypolite bedankt!!!
Heb Ukkie en jou dus ook helemaal niet gezien, ik was toen denk mijn paard aan het ophalen!

Maar wie is Lizzy??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:42

kiithos1 schreef:
miss_jumpy schreef:

Welk nummer had je, miss heeft ze nog wel een foto van je.

nr. 110, ik crosste pas om 16.20!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:45

hyppolyte schreef:
@simmie, welk nummer heb jij? dan kom ik je natuurlijk ook even begluren Ja. De player komt toch ook morgen, ben ik ook wel benieuwd naar Ja

Nr 8, ik ben 1 van de eersten.
MJ, fijn dat je Os nu toch aan de praat hebt kunnen houden! OK dan!
Gelukkig dat het voor Willemien mee lijkt te vallen. Ze doet het altijd zo goed.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:46

Apple schreef:
Yups klopt Lachen.

Vind het trouwens voor mijn idee een vriendelijkere oefencross dan vorig jaar. Zo zonder picknicktafel Haha! Haha!.

Half 10? Denk dat ik dan wel even langs kom.

Dan maken we er een boktmeeting van!!! Ik heb vrijdag het parcours verkend en wil eigenlijk ook nog wel een keer. Waar spreken we af dan loop ik ook met jullie mee op!!

Ik heb er echt akelig veel zin in. Paard is klaar, spullen zitten al in de auto (nu even feesten bij een vriendin) en dan morgen om half 6 het bedje weer uit...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:47

MJ wij hebben foto's van jou, zal zo wel even PB-en.

Ja, dat water, daar nam je ook nog eens de moeilijke route. Veel ruiters gingen al voor die drie paaltjes het water uit zodat ze meer vaart hadden voor de volgende sprong Haha!. Jij kwam vanuit het water en daarna met opnieuw aanrijden nog een keer.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:47

Simmie schreef:
hyppolyte schreef:
@simmie, welk nummer heb jij? dan kom ik je natuurlijk ook even begluren Ja. De player komt toch ook morgen, ben ik ook wel benieuwd naar Ja

Nr 8, ik ben 1 van de eersten.

Ik ben nummer... euhmmm... 13 Haha!

Vork

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:49

Apple schreef:
MJ wij hebben foto's van jou, zal zo wel even PB-en.

Ja, dat water, daar nam je ook nog eens de moeilijke route. Veel ruiters gingen al voor die drie paaltjes het water uit zodat ze meer vaart hadden voor de volgende sprong Haha!. Jij kwam vanuit het water en daarna met opnieuw aanrijden nog een keer.

ja Os heeft een onwijze hekel een dat water want vanaf het strand krijg ik hem ook nooit makkelijk daar het water in. Dus zo dicht langs de waterlijn galopperen leek me ook geen goed idee, ik was bang dat hij dan te makkelijk langs die boot zou lopen.
Ach je moet een keuze maken, ik zal er nooit meer achterkomen hoe het anders gelopen was..

Leuk dat je foto's hebt!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:55

Nu kreeg je hem wel mooi dat water in Haha!. De tweede keer ging ie er zo in Haha!.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:58

Ja misschien had het ook geen probleem geweest hoor omdat ik natuurlijk al door het water was geweest. Als ik het gelijk daar op het strand probeer kan ie echt trutten op het water Clown

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:04

ola allen!!

ilse gvdt en mj gefeliciteerd!

ik had vandaag een wat minder succesvol dagje Bloos..
op de een of de nadere manier liep het allemaal niet.

dressuur was ie heel fijn maar mijn voorleestertje las verkeerd en daardoor begon ik te twijfelen wat weer halthouden ongevraagd opleverde.... Boos! en 185 punten..

springen zou ik om 14.46 moeten dus ik kom om 14.25 aan en ik zie nummer 69 de ring ingaan?!?! bleek dus dik ingelopen.

snel oxer gesprongen en de ring in met regen gelukkig vond mac het alleemaal wel gezelli dus foutloos.

op de cross daardoor even moeten wachten wwant die starten wel gewoon op tijd.

mac pakte overal fijn aan alleen doordat het begon te regenen werd het hier en daar echt best glad waardoor mac in de afzet voor 7 weggleed en vol tegen het blok aan klapte.... Verdrietig

opnieuw aangereden en er over heen punt ook.

op de haaientand zelfde verhaal glijd weg en knalt in de hindernis...

daarna er wel weer over heen..
voorde rest alles simpel rondgekomen alleen baal ik verschrikkelijk van die 2 stops.... zeker omdat het een kampioenschap was en we de laatste tijd echt in een stijgende lijn zaten.

en ik moet afwachten of die morgen lekker loopt en er geen last van heeft...

wat ik wel echt een minpuntje vind is dat ze alleen maar van die dixie toilettten hebben, die om 12 uur te vies al waren om aan te raken ...brrrrrr

maar volgend jaar komen we zeker terug voor die geweldige aankleding van plantjes etc (super gedaan m-j)

weet iemand wie er als fotograven waren?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:09

`zo ik heb zin in morgen iloon je hebt super gereden meid !!!

mj gefelicteerd :J en de andere ook he !!

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:13

Jij bent ook een floepert MJ, mij op de voorpagina van de cross-website zetten met pssst Cool

Ik ben zeer tevreden over Milord, maar minder over mezelf Boos!
Dressuur ging goed, Miel liep lekker op eigen benen en mooi voorwaarts, geen fouten in de proef, dus ik was een beetje verbaasd toen ik de punten zag: 179 Verward
Springen ging wel goed, wel 1 balk op 5a.
Op naar de cross! Miel had er zin in en stond al in de startbox te stuiteren. Hij stoof meteen in een goed tempo op de 1e hindernis af. Ik moest er wel aan werken om hem bij de les te houden, want hij liep erg naar de omgeving te kijken. Bij de hindernissen nergens problemen, de kuil ging super!! Ging daarna aan de verkeerde kant van het lint verder en moest daardoor een volte draaien Koe . Bij hindernis 7 wilde ik op b het alternatief rijden ipv de punt. Volte linksom gedraaid en ik wilde hem schuin naar links springen. Miel kwam echter op een of andere manier met de martingaal over het witte vlaggetje te hangen en kon daardoor niet afzetten. Gelukkig raakte hij niet in paniek, en kon ik de martingaal eraf krijgen, omdraaien en opnieuw aanrijden.
Jammer van de strafpunten Verdrietig
Verder de cross zonder problemen uitgereden, het basistempo wordt ook steeds hoger en sneller!

Complimenten aan de organisatie voor de mooie cross, we hebben weer genoten!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:39

MJ, lizzy was haar boktnaam, ben niet zo'n held in echte namen, volgens mij is het lisette ofzo, kan dat? Ze was de ringmeester bij dressuurring 2/3 's ochtends. Bij dat oude kereltje. Ze zei dat ze jou kende, dus ging ik er vanuit dat je haar naam wel zou herkennen.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:44

Ook mijn verslagje nog even:

voor info over de player, zie het mutsentopic Haha!

Vandaag eens lekker relaxt, pas om 10u weg en rond 12u daar. Meteen verkend en veel, heel veel gel*ld.
Dressuur ging niet lekker voor mijn gevoel, hij maakte zich sterk in de hals en kantelde in de hoeken. Eigenlijk wilde hij alleen maar hard, daar was hij toch helemala uit Limboland voor gekomen Haha!
Uiteindelijk 4e met 214, de eerste had 231 ptn!, 2 en 3 maar 2 puntjes meer.

Springen was vorige week het probleem en had mezelf metaal voorbereid. Niet mutsen en op halve cross-snelheid probren te rijden want de cross gaat altijd vloeiend en te vaak pruts ik in het springparcours omdat ik onder zijn tempo rij. Deze aanpak werkte perfect en we waren foutloos!! (En dat waren er maar weinig Haha! )

Met een super gevoel de cross in en tot aan hinderis 6 op volle snelheid alles aangereden. Toen ik bijna bij 6ab was, vond ik de snelheid te hoog om dat gat in te springen en probeerde in de laatste galopsprongen in te houden. Plato ziet het gat en trapt echt flink op de rem en schuift z'n kont eronder met een super sliding. Volgens mij zat hij op z'n staart want het duurde een paar tellen voordat hij weer op 4 voeten stond. Met deze actie had hij mij totaal verast maar bij het 2e aanrijden, sprong hij het vloeiend en hij hielp me zelfs bij de uitsprong omdat ik de teugels weer eens te lang had Bloos
Verder alles vlekkenloos gesprongen, zelfs door het diepe water naar de boot in een vloeiende lijn en niet via het strandje.
En ondanks die weigering maar 7 sec buiten de tijd. Daar was ik nog het blijst mee van alles. Ik was zelf kapot omdat ik weer niet goed ademde en was echt blij toen ik finishte maar heb hem na iedere sprong aangetikt en het werkte Go jij! Go jij!

Uiteindelijk, dankzij mijn goede springparcours, nog 6e geworden van de 20. Zonder weigering was ik eerste geweest maar ja, was, was, was,.... is niet Haha! Ongeveer de helft van mijn ring was uitgesloten en in Eventinggek's ring ongeveer 2/3 uitgesloten. Een waar slagveld dus Haha! hoewel dit niet zo leek tijdens het verkennen.

Super crossparcours, uitdagend en super aangekleed.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:45

hyppolyte schreef:
MJ, lizzy was haar boktnaam, ben niet zo'n held in echte namen, volgens mij is het lisette ofzo, kan dat? Ze was de ringmeester bij dressuurring 2/3 's ochtends. Bij dat oude kereltje. Ze zei dat ze jou kende, dus ging ik er vanuit dat je haar naam wel zou herkennen.

ja ik ken haar goed maar wist niet dat ze een bokt-naam had!!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:46

@GvdT, ik zie nu pas dat je zei dat ie vandaag al was, heb ik het dus gewoon gemist, wat stom zeg!!! Zei vanochtend nog tegen bianca dat ik wel heel erg benieuwd was naar de player, dacht echt dat ie morgen zou rijden, verdorie!!! No Cheer

@MJ, aha Haha! ik dacht al, misschien heb ik dan wanen ofzo Verward

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:47

miss_jumpy schreef:

Nou voorruit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:49

hee wat leuk!!!
Ik vind die tweede vooral erg leuk! En de eerste is echt Os die het water ingaat, die is altijd voorzichtig en zal denk niet zo snel over de kop gaan Haha!

Dank je voor het plaatsen!!