Vorig jaar zat er trouwens geen verschil in hoogte tussen B groen en B. Stalgenoten die in de B mee deden reden vlak achter ons. Of wij deden al mee in de B
. Volgens mij waren we de laatsten van de B groen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Volgens mij waren we de laatsten van de B groen. 
Hoe is het met je nieuwe huisje?

tientjeh schreef:Ook moeten er trouwens wel originele coupons van de dressuur worden ingeleverd. Ik weet niet wie zei dat dat niet hoefde. Dat moet dus wel!
tientjeh schreef:dat zou ik even moeten nakijken, of je ergens een stal kan huren. Wel hebben we standplaatsen in de manege. Daar kunnen ze evt. wel staan als er plek is.
Ook moeten er trouwens wel originele coupons van de dressuur worden ingeleverd. Ik weet niet wie zei dat dat niet hoefde. Dat moet dus wel!

Bar schreef:tientjeh schreef:Ook moeten er trouwens wel originele coupons van de dressuur worden ingeleverd. Ik weet niet wie zei dat dat niet hoefde. Dat moet dus wel!
Niet als je geen startkaart heb neem ik aan. Dan heb je nl. ook geen coupons....
, maar ik dacht dat er geen coupons opgestuurd hoefde te worden (staat nergens namelijk, voorzover ik kan zien). En de vereniging geeft op dus ik heb dat zelf ook verder niet in de gaten
. Maar blijkt achteraf dat haar ouders die dag weg zijn dus gaat zowieso niet lukken
.
, ik vind crosshindernissen toch altijd wel beetje eng/gevaarlijk (vooral die \/-hindernis
) en dit vond ik heel leuk
, zou me niet meer kunnen herinneren hoe hoog het precies was
. rowo schreef:@ ulisse: jij hierHoe is het met je nieuwe huisje?
Met nieuw huisje is het goed. Druk, druk genoeg te doen nog. Op het moment wordt onze bak aangelegd, jippie
. Beter dan een hobbelige wei van zo'n 20 bij 25 meter
. Gelukkig vinden we buitenrijden ook leuk. Miss_Petit schreef:@ ulisse, is dat positief of negatief?![]()
Hoe hoog staan de hindernissen gemiddels in het B Groen paarden?
. Als je B groen start valt het misschien tegen maar als je B start valt het mee
* Gewoon leuk, voor de fun. Vooral omdat het ook een mooie afstand is, 10 km. Ben je lekker even onderweg, sprongetje, galopje, waterbakje, heerlijk
.

rowo schreef:Als je B groen doet dan kunnen de meesten ook niks inleveren aangezien ze geen startkaart hebben. Maar jij hebt toch wel een startkaart Lowara?

.