Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BE_GENTLE schreef:Nou ik heb zo'n beetje de helft van bokt gezien hahaweet nu jullie voornamen dus die zeg ik maar
melanie en amber ( mooi fjorden beest trouwens ) paardje romeo ook en eigenaresse natuurlijk..
Ik heb me alleen geirriteerd aan één persoon op die hele concours zo uit de hoogte persoon zo'n blonde op een grote schimmel.. paard was bang voor de zwarte mat bij het springen zoals veel paardenmaar dat meisje sloeg er dus lekker op los er hadden al een paar mensen gevraagd of ze moesten helpen nee hoor ze kon het wel en dat paard maar slaan met die zweep op de kop en op zijn reet nou sorry maar dat vond ik echt niet normaal.. pff dom wijf... verder was er een paardje ontsnapt die de weg op vloog en huissen in zijn uppie ging verkennen.. gelukkig heel en ongedeerd terug gekomen..
en volgend jaar doe ik ook mee met me paarden beest
Irma_Maandag schreef:Toch ook (ondanks balk) een mooie foto geworden!
BE_GENTLE schreef:ik ben heel vaak langs je op gelopen amberhad zwart leren jasje aan donkere haren strak naar achteren liep met me ma met blonde haren
ik heb zelf toen jullie naar de cross liepen naast je gelopen en ook naast melanie haha..
BE_GENTLE schreef:Nou ik heb zo'n beetje de helft van bokt gezien hahaweet nu jullie voornamen dus die zeg ik maar
melanie en amber ( mooi fjorden beest trouwens ) paardje romeo ook en eigenaresse natuurlijk..
Citaat:mij gezienhahah
BE_GENTLE schreef:Citaat:mij gezienhahah
Yep bij het springen, me moeder zei nog romeo en juliet haha toen jullie omgeropen waren.. vandaar dat ik het onthouden heb..
Amber_ schreef:
BerdientJ schreef:En tv gelderland was bij de pony's hoogtespringen nog aan het filmen
Maar bijna alleen die fjord en die tinker.
Amber_ schreef:BerdientJ schreef:En tv gelderland was bij de pony's hoogtespringen nog aan het filmen
Maar bijna alleen die fjord en die tinker.
Logisch!
Haha nee grapje!!!
Foto's zullen er wel zijn denk, Mabon hier van bokt heeft onze foto's gemaakt. Ze is nu bezig met erop zetten !
Dus ze komen dan wel!