Ff mijn verslagje.
Dressuur was balen, deed erg mijn best maar Noq werkte helaas niet mee, zure 174 punten, maar goed. Springen foutloos, maar hij liep niet zo heel fijn, had het idee dat hij wat moeite met de benauwdheid had of moest plassen oid.
Cross, super, lag er na de wateruitsprong bijna af hihi ging te hard en paard verwachte een megasprong hihi, helaas 1 weigering op 12, ik had de pijp even leeg
en ik reed te laat en toen kwam hij teveel terug en stond stil (precies bij de hindernis waar mijn instructrice stond oliebol). Omgekeerd en zo netjes mogelijk weer aangereden en verder gegaan. Verder super gevoel (daar doe ik het voor!!) en zeer tevreden. Voor mij best weer ff pittig na die stop met die gebroken ribben en nu gelijk een cross van 3500 meter, vond het voor mezelf pittig door de nog iets mindere conditie, maar toch weer toppie! Ik keek trouwens erg op tegen hindenis 4, de opsprong-afsprong, en wilde zelfs het alternatief pakken omdat de hindenis in mijn hoofd al 2 meter was hihi. Heb em keurig teruggenomen en hij sprong voorbeeldig!! We hebben wel controle!!Voor de mensen die morgen moeten, zet em op he!! En Rowo nog bedankt dat je me op de foto hebt gezet, super! Ben gek op foto's!!
Groetjes Carin
Zonder weigering had ik een prijs gehad!!
Dus kwam heel raar bij de tweede. Met kunst en vliegwerk en wat rare kreten van mij sprong hij hem toch nog best aardig. Nergens alternatief, en behoorlijk doorgereden (Y) Bitwise gemeet, Jenga, Andrea gezien en btje gesproken
uhmmm Volgens mij stond Caatje naast ons.. Dat weet ik niet zeker. En voor de rest was het een super dagje, al was het wel ver lopen.
. Leuke foto's ook. Die gastank ziet er wel paardvriendelijk uit, mooie grondlijn.
Misschien doordat het zo mul was, anders zou ik het echt niet weten.
Oja, Kim ook nog even gezien en Renske nog zien vertrekken in de cross. Volgens mij was dat iedereen zo'n beetje. 

ik wilde m in een lijn springen, maar in de aanrijbocht die ik daarvoor wilde maken liepen me mensen in de weg
toch nog best n goede lijn gekregen, maar ik had Pasjha net te weinig terug gepakt waardoor hij geloof ik niet helemaal snapte wat de bedoeling was. Resultaat was dat hij A behoorlijk raakte waarna we bijna over de kop gingen. Gelukkig stonden we precies voor B weer helemaal op 4 benen..... Wijselijk dus maar netjes een volte gedraaid en B netjes gesprongen. Maar dus helaas wel een weigering
Verder lekker binnen de optimale tijd gefinished. Eigenlijk echt een super rit gehad, behalve die stomme molenwiek dan.....
Dus foutloos gecrosst en 15 sec. binnen de optimale tijd geëndigd. Uiteindelijk 4 geworden! (sorry nog hé Lex