Ik ben eigenlijk voor beiden, polo voor als het warm is, en als het afkoelt je fleecevest eroverheen ! Als iemand dus graag beide kledingstukken wil hebben, dan kan dat natuurlijk ook, je kunt die vestjes per 5 bestellen ofzo, dus dat is makkelijk zat
Ik zou ook best eeen polo met korte mouw en een fleece vest willen..
edit: mijn keus is nog het meest gewild, maaar welke kleur logo wordt het nou? Ik vind t wel stoer als er dan een fel gekleurd logo op komt. Zwart met Limegreen is ook wel coowl trouwens.
Ik ben het ook wel eens met een limegroen logo, dat is zowel op blauw als op zwart best leuk. Als iedereen het daar verder mee eens is dan hoeven we daar geen poll voor te houden. Je moet sowieso een lichte/opvallende kleur doen bij donkerblauw of zwart. Weet alleen niet of BT het daar dan mee eens is, het gewone logo is natuurlijk wit..
Gestemd. Het lijkt mij wel het leukste als het logo bij iedereen dezelfde kleur heeft; limegroen vind ik mooi , zeker op d. blauw of zwart (laatste is mijn keuze). Het logo ook een beetje groter, dan kun je het van ver al zien, 15 cm oid. Voor mensen met
heb ook gestemd...maar polo en fleecevest zou ik inderdaad ook wel willen... mijn kleur is vooral groen...maar het maakt me niet uit welke kleur het wordt..vind het gewoon te gek dat er iets gaat komen.
en ik ga mee met merlijn....het logo vooral lekker groot zodat iedereen straks meteen ziet hoe en wat (en vooral jaloers zijn haha)
ik heb gestemd voor een zwart polo (korte mouw) maar zou ook zeker een fleecevest bestellen... maybe wel 2x trouwens voor wedstrijd en gewoon met rijden
Ja die fleecevestjes zijn gewoon altijd makkelijk, maar dan kiezen wel gewoon standaard voor de polo als SGW-merchandise en het fleecevestje is een extra iets wat je kunt bestellen. Bovendien zijn ze dan een stuk goedkoper dan in de winkel