Ja!!! Maar dan maakt het mij dus niet zo veel uit of dat shirt dan in mijn eigen cross kleuren is of in een heel opvallende duidelijke kleur waaraan je op grote afstand al kan zien dat daar in de verte iemand loopt van SGway of life...
Maar zou eenbodywarmer dan niet het meest practisch zijn? Die kan je altijd wel (ergens overheen) aan. Dat zal waarschijnlijk alleen wel gelijk een stukje prijziger zijn. Badjas voor Frank? Volgens mij heb ik weer eens iets niet meegekregen
Ik ben eigenlijk ook nog steeds voor de polo, ik denk dat ik dan mijn crossshirt er gewoon onderaanzou doen als het koud is, die is met lange mouwen....
Een shirt is het meest handige denk ik. De meeste crossen zijn toch in het zomerseizoen en dus mooi weer (dit jaar wat minder, maar oké). Dus een shirt zal het meest gebruikt worden dan een jas/vest oid. Ook qua kosten zullen we het een beetje simpel moeten houden, zodat iedereen de mogelijkheid heeft of het SGW-shirt te bestellen. Qua kleur moet je het dan, neutraal houden vind ik. Babyblauw staat mij al niet en vind ik een afschuwelijke (kleding)kleur.
Het is idd ook geen shirt voor tijdens de cross, maar voor er voor en er na, anders is het uiteraard onnodig om een shirt met logo te nemen.
Poeh, dit wordt nog lastig!! Bodywarmer, windjack, polo en trui klinkt allemaal wel gaaf. Maar ik weet nu al dat ik niet alles eventjes ga kunnen aanschaffen. Iemand ideeën over hoe we tot een overeenstemming gaan komen?
Wat is dat nou met die badjas voor Frank??? Is het niet handiger om losse logo's in verschillende formaten te laten maken dan kan iedereen ze gewoon maken op wat ze zelf leuk vinden (van Polo tot uitrijdeken)
Altos, omdat frank op een luchtbed in de waterbak gaat dobberen. Mag ie als ie klaar is een lekkere warme badjas aan, want hij gaat natuurlijk een keer kopje onder. Die losse logo's zijn er al, maar wel 1 formaat.
En een fleecevestje dan? Ik weet waar je hele fijne vestjes kunt bestellen, die nog niet eens zo duur zijn, die kun je ook laten bedrukken en in verschillende kleuren bestellen.
Je kunt Bokt.nl misschien wel als een soort van sponsorlogo erop zetten trouwens?
Stickers zijn altijd wel goed toch, dan kun je die ook op je bp plakken ofzo (of zo'n strijkplaatje )
Misschien 2 dingen? En dan pas laten maken als er een bestelling is geplaatst, dan is de levertijd wel iets langer maar dan blijf je ook niet met ''de troep'' zitten.
Altos: je hebt toch van die strijkplaatjes? Neem aan dat je die ook wel kan laten maken, als je dan op je uitrijdeken een logo wil dan kan je die er zelf op strijken.