Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
astridastrid schreef:Ik kom kijken/ foto's maken!
!! Ik houd me aan bevolen
wat foto's schieten is altijd leuk (voor de ervaring
) AnneMieKe_89 schreef:star_l0ver schreef:ik doe ook mee met oefencross en mijn broer ook we rijden allebij met een haflinger. vond de cross altijd wel leuk heb 3 jaar lang sgw gereden maar mijn pony iste houd geworden voor zoon langedag dus moest ik oefencross doen jmmr genoeg.
Ik zag in je profiel dat je pony 16 jaar is? Dat is echt nog lang niet te oud hoor!
Het gaat er om of je pony nog fit is of niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen van 'oude' paarden die nog (ook op hoog niveau) mee doen! Zo gaat mijn broertje nu in de B beginnen met de E-pony van mijn vriend, de pony is nu 18 jaar, heeft bij hem al Z springen en Z SGW gelopen, en vorig jaar bij mij ook weer L springen en M SGW. Zo lang ze nog fit zijn is er niets mis mee..
. Natuurlijk weet ik niet hoe jou pony nu is zeg maar, maar het erop gefokt zijn ben ik niet met je eens.
Mijn pony is er niet opgefokt en is al 11 jaar, maar die loopt nog wel een crossje denk ik met zijn 16
! 
MelanieB schreef:En Amber, start jij nu niet?
Gemeen he !
? ) 

de rem en het stuur zijn