Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zal ook maar niet te hard roepen.. Volgende woensdag crosstraining.. Voor de 3de keer.. De 1ste keer kreeg ik hem ook niet door de greppel.. (Wel ergens andrs)..
xxitsmexx schreef:lijstje die er tot nu toe komen:
Marieke_xXx
Miss_jumpy
Talida
Simmie
xxitsmexx
Crosskip
.. Moet er wel heen met dezelfde pony maar hij heeft er hopelijk geen last van.. tot nu toe sta ik eerst van de provincie en zondag laatste wedstrijd... Ons mama is helemaaal bang voor blessures..
Zal niks gebeuren hoop ik....
Talida schreef:Maar reken maar uit, als iedereen 2 mensne meeneemt is er wel ineens bijna 150 man. iedereen een drankje, als het de hele dag duurt verwacht ik ook wat te eten,etcetc
xxitsmexx schreef:hoe weten ze het niveau dan??
We stonden een tijdje terug in de Welkoop winkel toen ik dat briefje zag hangen. Het was de laatste dag dat je je in kon schrijven dus we moesten gelijk iets verzinnen. Mn zus zei nog, ach ik win nooit dat ga ik niet eens invullen. Maar ik zei dat ze het wél moest doen, en nu is ze me erg dankbaar
ik ga waarsch als introducé mee
Talida schreef:Ben jij de chauffeur dan voor de pony?
(Tal heeft vroeger bij brent in de kudde gestaan in vogelenzang, zag in je profiel dat je hem nu bijrijdt. Wel wat anders dan Jackson he)