Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bitwise schreef:Ik doe altijd een trainingsbroek over mijn witte rijbroek. Vooral stiften draaien levert graag vlekken en strepen.
Trouwens, ik zou wel eens willen weten wie op dat rare idee is gekomen om te gaan paardrijden met witte kleding.
Jolienn schreef:Bitwise schreef:Ik doe altijd een trainingsbroek over mijn witte rijbroek. Vooral stiften draaien levert graag vlekken en strepen.
Trouwens, ik zou wel eens willen weten wie op dat rare idee is gekomen om te gaan paardrijden met witte kleding.
Ja, dat zou ik nou ook wel eens willen weten. ( Alhoewel er bij ons in de buurt een vereniging in zwarte rijbroek rijdt, sorry, maar dat vind ik er nou ook niet echt uitzien, het hoort er nu eenmaal bij. ) Alleen ze zouden het vlekkenwondermiddel nog eens uit moeten vinden, wat ik ook doe met mn witte rijbroek, hij blijft niet wit, ook niet in de bleek, biotex, met citroensap enz enz.
Zondag heb ik zelf stiften gedraaid voor de dressuur, mn moeder poetst paard, ik draai stiften ( in spijkerbroek ) ik heb opgezadeld en bescherming omgedaan, ik ging omkleden, moeders deed hoofdstel in. Lukte precies binnen die tijd.. En crossen doe ik ook in donkere broek, anders wordt witte broek echt nooit meer schoon..
.
Citaat:Trouwens, ik zou wel eens willen weten wie op dat rare idee is gekomen om te gaan paardrijden met witte kleding.
)