Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Caro_Vladi schreef:en wat voor nut hebben springschoenen rondom dan bij de dressuur? Ik ben benieuwd of iemand het antwoord heeft je ziet het tegenwoordig steeds vaker namelijk. En ik had er laatst een discussie over met een vriendin, is het niet gewoon voor het mooi?
mariellede schreef:zie het berichtje van september als ze achter de kroonrand steeds raken is het een hele fijne oplossing

AaronYve schreef:Wat kan het voor kwaad als je zo om de achterbenen gebruikt?
Ga me paard echt niet als kerstboom versieren hoor
Denk trouwens niet dat springschoenen alleen voor voorbenen zijn gemaakt. Sommige hebben ze met een speciale reden om de achterbenen.
Maakt ook niks uit, ik ga nu alleen een training doen, ik neem ze mee, en denk dat ik ze ook gebruik voor achter, voor sowieso. en als het geen toegevoegde waarde heeft ach.. ze komen ook pas van pas als het te laat is.
SGWOllie schreef:AaronYve schreef:Wat kan het voor kwaad als je zo om de achterbenen gebruikt?
Denk trouwens niet dat springschoenen alleen voor voorbenen zijn gemaakt. Sommige hebben ze met een speciale reden om de achterbenen.
Maakt ook niks uit, ik ga nu alleen een training doen, ik neem ze mee, en denk dat ik ze ook gebruik voor achter, voor sowieso. en als het geen toegevoegde waarde heeft ach.. ze komen ook pas van pas als het te laat is.
LisaB: Er zijn ook heel veel mensen die jarenlang zonder autogordels rondrijden en waarbij het goed gaat. Dat wil nog niet zeggen dat het slim is.
SGWOllie schreef:AaronYve schreef:Wat kan het voor kwaad als je zo om de achterbenen gebruikt?
Je vraagt of het gebruikelijk is, en als mensen dan zeggen dat dat niet zo is ga je er tegenin? Waarom vraag je het dan???
LisaB: Er zijn ook heel veel mensen die jarenlang zonder autogordels rondrijden en waarbij het goed gaat. Dat wil nog niet zeggen dat het slim is.