Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:rowo schreef:Van vorig jar kan ik me toch 2 totaal niet faire B hindernissen herinneren. Maar verder vind ik het altijd een super leuke cross en lekker dicht bij de deur.
1 daarvan was zeker het smalletje?

Scum schreef:Ik kan me die afsprong totaal niet meer herinneren.
Wij waren er in het L. Er stond wel ergens een combinatie in het L met 3 hindernissen op een rij, waarvan de middelste een stevige picknicktafel was voor het M/Z.
Ze stonden steeds op 1 galopsprong van mekaar. Maar... je hoefde alleen de eerste en derde hindernis te done. Het was dus heel erg lastig om je paard nog weg te trekken voor die tafel en er omheen te rijden.
En juist daar zat ook de fotograaf.
Bitwise heeft die tafel gewoon gesprongen en daar is een mooie foto van gemaakt. Nu zijn de reglementen inmiddels zo veranderd dat je niet meer een hindernis van een andere klasse mag springen. Dus ik hoop dat ze het dit jaar anders neer hebben gezet.

Lielle schreef:Klopt, ik weet welke je bedoelt. Ik vond hem trouwens niet zo hoog, maar die boom erachter was wel raar. Smalletje vond ik gewoon gevaarlijk.

.TeeGee schreef:Wat is de gaffel?