Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:![]()
Even een korte opsomming van alles wat hier tot nu toe gepost is:
9 september Voorst = Busloo
-www.crossbussloo.nl
30 spetember Doorn
-www.arreche.nl
6+7 oktober Laren
-link op startlijsten.nl
28 oktober Holten
-www.eik.nl
Van de laatste kan ik niet helemaal duidelijk vinden of het een officiele cross is, en dat je dus een startkaart nodig hebt om te mogen starten, of dat je daar ook zonder startkaart mag starten...
Ben ik iets vergeten? Of zijn er nog meer, post het dan alsjeblieft even!
Nickeltje schreef:Hm... is dat een oefencross of een tripalon, en dan bedoel ik: mag je de rit samen rijden of moet dat (zoals bij oefencross ook) apart?
Caatje1986 schreef:Bussloo"Dat duurt nog een paar dagen, mijn vereniging zit mede in de organisatie en de inschrijving wordt rond 15 juli pas vrijgegeven voor mensen buiten de kring. Als ik mail oid weet horen jullie het!
www.broekelo.nl schreef:Je hoeft geen startkaart te hebben maar je moet wel lid zijn van de KNHS. Zie verder ook http://www.startlijsten.nlMag je ook in groepen starten?
Je mag in groepen starten, geen enkel probleem.
Start je b.v. met 6 personen, dan wordt de op de tijd van de eerste gestart. De eerstvolgende ruiter die start na de groep start 6 x 2 minuten = 12 minuten later. Je hebt als groep dan alle tijd.