vanmorgen ging om 3.50 de wekker.
5 uur was mijn vervoer er, dus 5.15 vertrokken we richting maarsbergen.
we waren er rond 8 uur. eerst dressuren ging wel aardig goed
stond 4e met 191 punten maar 1tje voor mij deed hc dus stond eigenlijk 3e
toen cross gelopen vondt het aardig pittig toen ik het zat was ook mijn 2e keer L.
nou opzadelen voor het springen, helaas 2 balken.
dierenarts goed hartslag 66.
toen crossen ging echt goed, wat raar over 3.
in het water springen ging ook goed viel alleen op zijn hals en had dus een bloedlip. gewoon doorgereden.
en foutloos in de tijd 6.19
in totaal was ik 2e geworden

vondt het echt een mooie cross
heb viefdepief ,simmie en sjuulie nog gezien

) dus toen duurde het nog langer.
, maar dat kon ook gewoon niet anders omdat ik niet los heb kunnen rijden. Niet getreurd het leukste moest natuurlijk nog komen.
), 4 en 5. Op 6a was ik zelf iets te laconiek en daardoor helaas een langsloper. Opnieuw aangereden en feilloos. Ik heb een heerlijke cross gereden en volgens mij ook nog wel een aardige tijd gereden. Helaas merkte ik pas toen ik mijn crossklok om wilde doen dat het batterijtje leeg was dus zonder klok gestart. Bij de finish stond een grote tijdklok dus daar kon je ook je tijd op zien.
Ik moest heel snel de cross lopen. De cross zag er leuk uit. Hindernis 3 leek me best pittig voor mijn ponytje..
Wat een opluchting.
Start ging goed. 1, 2 ook goed. Toen 3, jeetje wat een sprong. Gelukkig ging die goed! Vond hindernis 3 achteraf wel heel leuk
Toen kwam hindernis 7 in zicht. Stopt ze
Ik denk dat ze nog wat onder de indruk was van het water. Echt balen want als ik daar iets meer had doorgedrukt was er denk ik niks aan de hand geweest. Opnieuw aangereden en toen ging ze wel gewoon. Voor de rest ging de cross super! Ik was alleen wat buiten de tijd. Was nog wel bijna onderuit gegaan in een scherpe bocht..
Gelukkig was het niet zo ver gekomen.