Netjes gereden allemaal en degene met prijs: Gefeliciteerd

En ik kan inderdaad tevreden zijn Jitske
!Je had het zeker al van Berdien gehoord?! Hahaha!
Nou we vertrokken rond 12 uur en had me wat in de tijd vergist
dacht dat het 1½ uur rijden was maar was maar een klein uur, hahaha! Dus lekker vroeg daar. Betaald en al een keer de cross gelopen!
Ik had gehoord dat het een beetje zoals Etten-Leur was en daar vond ik de B-pony's aardig pittig! Maar vond het meevallen en een fijne cross
! Die ondanks de regen toch nog goed te doen was!Lekker gedressuurt, meneer was errug fit (had al door wat er te gebeuren stond denk ik..) maar kon hem lekker rijden
! Stond 7e met 199 punten. Toen hadden we 3 uur de tijd en hebben we rustig de cross nog 2 keer gelopen. De laatste keer lopen nog zo'n 20 minuten bij Vivian staan kletsen en toen Suzanne, Lielle & Floor voorbij zien komen
! Weer terug richting trailer en opgezadeld voor het springen! Ook met het springen wastie nog erg fit, en was het een beetje een hectisch rondje
Had 1 weigering, hij was wel erg vlug.. en op de laatste hindernis dacht ik datie wel af zou zetten dus ik al verlichte zit, maar hij maakte nog een extra huppel, goed van af gekomen.. Maar dus 4 fouten van de weigering en nog 3 tijdfouten.Toen maar beetje uit laten galloperen en paar keer de boomstammen gesprongen. En toen de cross, op 1 moest ik hem even overtuigen en de hindernissen daarna ook nog even in het ritme komen! Maar heb 2x (waar het kon) het alternatief genomen. Bij een steil met een soort gat eronder. Nam maar het zekere voor het onzekere. En bij het puntje wat er in zat voor ons heb ik de dubbelsprong genomen.
Maar gewoon helemaal foutloos
! Hij deed het zó goed! Uiteindelijk wel 22 sec buiten de tijd, maar écht gewoon foutloos
! Wat was en ben ik trots
, hahaha!Beide keuringen ook goed en uiteindelijk op een 7e plaats blijven staan
! (5 prijzen
)Heb (als ik het goed heb) Tineke, Floor, Madelen, Suzanne, Vivian, Marloes, Lielle, GvdT, Mirjam, Tessa & Berdien gezien
! En heb ook naar Vivian gezwaaid
!! Hahaha!
, maar je was zo lief voor hem, terwijl hij je gewoon liet zitten. 
). Ik heb je zwaai helaas niet vast kunnen leggen je was iets te dichtbij voor mn tele.
en heb nog geen nieuw paard weer die cross klaar is...Ik wil eigenlijk zo graag weer crossen, maar ja...moet je toch echt een paard hebben. Eentje is zadelmak, maar stuur is nog niet 100%
, dus zeker nog niet cross klaar. Andere is net uit de wei en helemaal nog niet eens zadelmak!!
Hebben we je al eens ontmoet op de wedstrijden?
Heb je zien springen, wat springt jouw paard fijn zeg! Kwam nog even met Lielle naar jou toe bij het losrijden van de cross maar toen ik aankwam reed jij net weg
Het zag er met losrijden zo fijn uit!
. Ik had hem rechts niet genoeg opgesloten dus Ollie zette netje af maar sprong in de lucht nogal naar rechts. Grote kraak en het houtje van het vlaggetje dwars door midden! Vond het best link, doe mij maar flexibele vlaggetjes!
(onderaan middenmoot).
. Besloten om de punt wel, maar de trakhener niet te springen.
). In het springparcours was hij erg fijn te rijden, alleen zat ik af te toe teveel terug te mutsen
. 5 en 6 goed! Alleen was ik iets te laat na de hindernis, ik stond bijna in de struiken maar kon nog net naar rechts sturen. 7 vanuit draf genomen en die ging ook super! Op het pad van 6 naar 7 heb ik half in een deuk gelegen omdat hercules met een boog om alle kilometer bordjes en hindernissen heen ging
. Punt vanuit een iets te laag tempo misschien maar die ging ook goed, alternatef van de trakhener, en de twee hindernissen daarna ook. Pad even lekker laten galopperen en hij kwam daarna ook weer mooi terug!
Ik heb echt genoten onderweg, zo hoort een cross te zijn
.
Echt balen zeg..