Hoe dat precies in zijn werk gaat bij de FEI weet ik niet...
'k zal het even navragen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Simmie schreef:Nou, op deze manier wordt de eventingsport in NL er idd niet beter op voor amateurs zonder sponsor.
Wellicht kun je hier meer duidelijkheid vinden? Pukkypower schreef:heeft zit de voorzitter ( de heer stuip) van de belangenbehartigingsvereniging voor eventers niet iets te maken met organistie van ede?
Crosskip schreef:Wat ik van mijn collega doorkreeg is het volgende:
Als je alleen maar Nederlanders voorlaat, dan krijg je een soort nationale wedstrijd met een paar buitenlanders aan de start… wordt door het FEI niet erkend.
Een bepaald percentage moet buitenlander zijn.
Pukkypower schreef:ik ben aan het zoeken geweest maar ik kan het bewuste onderwerp niet vinden. zou je dat misschien hier kunnen plaatsen? benieuwd wat de verhouding zou moeten zijn volgens de FEI
Simmie schreef:Pukkypower schreef:ik ben aan het zoeken geweest maar ik kan het bewuste onderwerp niet vinden. zou je dat misschien hier kunnen plaatsen? benieuwd wat de verhouding zou moeten zijn volgens de FEI
http://www.horsesport.org/fei_documents ... ateOCT.pdf
Volgens mij is dit het.
) Citaat:NO restriction on the numbers of NFs
taormina schreef:Volgens mij zit Ronnie Barrie ook in de belangenver. neem eens contact met haar op.Zij is iemand die weet waar ze over praat en er wel boven op duikt.
GvdT schreef:Toevallig een junior gesproken vandaag en die hoopt dat er een team afgevaardigd kan worden naar het EK.
Als je mensen niet laat starten wordt een kwallificatie al een stuk minder makkelijk en een team ook onbegonnen werk.
Ik zou het idd eens aankaarten bij de KNHS, weet alleen niet of dat veel uithaalt. Die staan meestal niet zo open voor suggesties en ze staan al helemaal niet te popelen om ergens verantwoording over af te leggen![]()
De belangenvereniging moet dit imo ook aankaarten bij de KNHS en bij de organisatie van de wedstrijd. Waar ben je anders belangenvereniging voor.....
taormina schreef:Volgens mij zit Ronnie Barrie ook in de belangenver. neem eens contact met haar op.Zij is iemand die weet waar ze over praat en er wel boven op duikt.

Pukkypower schreef:het leuke is dat ik met 2 paarden in de sectie zit bij fried en die dus alle 2 zou moeten starten daar, maar nu gaat dat niet!