MirjamN schreef:Hoi allemaal! Leuk dat er ook een ervaringen topic is! Ben gisteren wezen kijken en heb er wisselende gevoelens over. Vond het supermooi gebouwd, echt mooie hindernissen. Aardige mensen die allemaal me graag wilden helpen om mijn talloze vragen te beantwoorden, prima weer, maar toen viel Sabine... Heb samen met de vrouw die haar paard had gevangen haar paard teruggebracht, maar toen ze daar nog steeds lag dacht ik "das niet goed". Ik was dus degene die vertelde dat haar paard goed liep, alleen wat geschrokken en van slag was...
Ben blij te horen dat het niet erger is als een gebroken sleutelbeen. Heb ik zelf ook gehad en ik heb er nooit meer last van gehad! Dus goede hoop dat ze daar snel van hersteld!
Verder ben ik wel echt gegrepen door de tak van sport, dus ik hou me aanbevolen voor trainingen die niet al te gek ver weg zijn. Marcelle heeft twee trainingen in VP gegeven en doet dat pas volgend voorjaar weer en dat vind ik te lang wachten...
Lielle, leuk je een keer te ontmoeten! Was je tevreden? Scum, heb je niet meer gezien...was erg druk aan het praten met iemand die vandaag oefencross gaat doen! Volgende keer beter!
owww was jij diegene die vertelde dat het goed was met het paard en dat ze tegen jouw hadden gezegd dat je hem terug moest rijden (ofzo iets? volgde het niet helemaal)