Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kwam net aanlopen zag wel wat mensen aan een tafel staan, en zag dat er een beker werd uitgereikt, maar dacht zal het wel verkeerd verstaan hebben, wilde er eerst nog een foto van maken, maar het ging zo snel.
Scum schreef:Gefeliciteerd Renske!
Hoe ging de uitreiking van de SGWay of Life beker eigenlijk?

Gefeliciteerd!

.
). Vanaf toen weer i crossgalop vooruit en in datzelfde tempo hindernis 5 en 6 maar gesprongen. Voor hindernis 7 kreeg ik hem weer nauwelijks terug, maar die ging geluki wel perfect! Daarna de afslag gemist en maar even gaan draven, want ik wist dat ik weer ergens naar links moest voor de afsprong. Afsprong ging goed, al sprong hij vel te ver naar voren. Daarna in race tempo over de bielzen heen. Toen wou ik hem weer iets terugpakken voor de banken, maar de rem deed het toen helemaal niet meer
. Op het allerlaatste moment besloot hij daar langs te schieten en ik kreeg hem niet meer doorgedrukt. Toen klapte ik langs de twee bomen die vlak naast de hindernissen stonden en bij de tweede ben ik eraf geslingerd... Toen ik daar lag heb ik meteen besloten om niet verder te rijden. Ik had pijn aan mijn recher arm (die volldig langs de bomen geschaafd was) en aan mijn rug van de klap. Ik ben dus ook maar 1 keer gevallen. Misschien dat ze bij de coffin Hercules alleen aan hebben zien komen en dat zodoende ook hebben doorgegeven als val ruiter...
.
. Ik heb gisteren geroepen dat ik absoluut net wist of ik ooit nog een cross met hem wil rijden als ie dit soort idiote dingen blijft uithalen.. Intussen ben ik weer wat bijgetrokken, maar die enorme deuk in het vertrouwen moet eerst maar weer eens hersteld worden. Gelukkig was het dit keer dus niet te danken aan mijn springhouding....
Die laatste foto vind ik wel leuk trouwens!
).

.

Ik moet zeggen dat er hele mooie en veel foto's gemaakt zijn! Ben benieuwd naar die van Horsepicture, maar mij heeft ie volgens mij niet op de foto want ik kwam hem lopend tegen toen ik in de cross zat

Ik had 2.6 strafpunten voor de tijd, en was daarmee de snelste van de M. Uiteindelijk een derde prijs gewonnen!!

Gaat het al wat beter? Ik voel iig met je mee.