(was niet stom bedoeld, maar ik kon me toen al niet inhouden van t lachen, nochmaals sorry daarvoor hé Floor
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(was niet stom bedoeld, maar ik kon me toen al niet inhouden van t lachen, nochmaals sorry daarvoor hé Floor
)
. Volgens mij lag ik zelf op dat moment ook wel redelijk in een deuk
.
. Het schijnt dat er nog mooi een hand van me te zien was en dat ik vanuit de sloot schreeuwde dat ik nog leefde
.
Daar heb je zeker geen foto's van? 
en daar heb ik ooit weleens een foto van gezien
SGWuppie schreef:Ik kan me ook nog een leuke van Simmie herinneren in Minderhout. Een slim-paard-actie was dat eigenlijk meer.
. Heb daar een hele serie foto's van, maar die hebben al eens op bokt gestaan.
Simmie schreef:SGWuppie schreef:Ik kan me ook nog een leuke van Simmie herinneren in Minderhout. Een slim-paard-actie was dat eigenlijk meer.
Ja die was leuk (voor mij dan achteraf pas, op het moment zelf voelde ik me knap ongelukkig) en mijn paard hield me mooi in evenwicht met haar hoof/hals. Heb daar een hele serie foto's van, maar die hebben al eens op bokt gestaan.
En ik maakte toen een paar mooie slidings..
.Simmie schreef:Vos reageerde toen wel top Lielle! De foto's staan me ook nog zeer helder voor de geest.

Lielle schreef:Vos snapt alleen het verschil tussen blauw en rood niet
) en toen was hij dus helemaal in de war
.
Lielle schreef:Ik vergat mijn parcours nooit maar het laatste jaar heb ik toch wat lopen klooienGisteren draaide ik om 2 heen op weg naar 5, terwijl ik gewoon 2 moest springen. Ik kan Raimaer er nog net voor draaien, en ze sprong het braaf
Van het voorjaar was nog veel erger: parcours niet verkend (dacht dat het identiek was aan het B) en met Raimaer verkeerd gereden (moest een gebroken lijn rijden, maar pakte de sprong die er recht achter stond van de verkeerde kant. Dat kan gebeuren maar ik deed met pablo daarna precies hetzelfde
en wist niet eens wat ik verkeerd had gedaan. Gelukkig had ook de jury het niet gezien
en kon ik gewoon barrage starten.
Maar normaal gesproken heb ik er geen moeite mee. net wat gomir zegt, meestal wijzen de lijnen zich vanzelf en de aparte gevallen even goed voor jezelf herhalen. Probeer ook op het voorterrein een paar keer het parcours voor ogen te halen.
echt dom, maar ik vond het wel een beetje flauw dat ik niet meer mocht rijden!!!

Simmie schreef:SGWuppie schreef:Ik kan me ook nog een leuke van Simmie herinneren in Minderhout. Een slim-paard-actie was dat eigenlijk meer.
Ja die was leuk (voor mij dan achteraf pas, op het moment zelf voelde ik me knap ongelukkig) en mijn paard hield me mooi in evenwicht met haar hoof/hals. Heb daar een hele serie foto's van, maar die hebben al eens op bokt gestaan.