[SGW] Domme ruiter acties

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

Re: Domme ruiter acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:14

oh ja, die was wel grappig ROFL (was niet stom bedoeld, maar ik kon me toen al niet inhouden van t lachen, nochmaals sorry daarvoor hé Floor Lovers )

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:19

Oja ik ook een keer in Catenray het eerste jaar dat we volgens mij in Ysselsteyn deden organiseren. Ik had de cros vrijdags gelopen, dus denk mooi dat heb ik gehad voor zondag. In het M ging het oke. Maar het Z ik deed gewoon de insprong met iets ervoor weet al niet meer wat daar stond en toen de berg en alles, ik hoor wel allemaal mensen roepen maar ja rij maar door, bleek dat ik de verkeerde kant van de waterbak had gesprongen. Baal als een stekker. Anders had ik het Z gewonnen... Hoe dom kun je zijn haha was toen nog blond.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:39

Maakt niet uit Suus! Ik moet er zelf ook heel hard om lachen als ik er nu aan denk Knipoog. Volgens mij lag ik zelf op dat moment ook wel redelijk in een deuk Haha!.

Voor de liefhebbers hier het verhaal erbij:

Tijdens de training vorig jaar in Renswoude hadden we eerst al de schuine trakhener en de open sloot gesprongen. Dat ging wel aardig. Vervolgens gingen we een kleine trakhener springen, de renbaan op. Hercules bedacht zich de laatste meter en ging in een mooie sliding stop in de remmen. Ik wipte mooi over de boomstam de sloot in Haha!. Het schijnt dat er nog mooi een hand van me te zien was en dat ik vanuit de sloot schreeuwde dat ik nog leefde Knipoog.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 11:51

Haha! Daar heb je zeker geen foto's van?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:54

@ floor: ik ben ook wel erg benieuwd of daar foto's van zijn.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:39

Ik kan me ook nog een leuke van Simmie herinneren in Minderhout. Een slim-paard-actie was dat eigenlijk meer. Tong uitsteken

Die van jip vind ik ook wel erg grappig, je zal daar maar als hinderniscontroleur zitten Haha!

Ikzelf hield een keer in een hele grote vijver na een succesvolle insprong de teugels niet zo goed vast (of juist te goed) want toen mijn paard besloot de bodem van de vijver te gaan bekijken, ging ik in een sierlijke boog mee, zodat we allebij volledig kopje onder gingen Bloos en daar heb ik ooit weleens een foto van gezien

Ik zou Rob eens moeten vragen, die heeft een hele collectie aangelegd van domme acties van mij...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:42

die foto heb ik ook nog wel voor je Wup Haha!

ik weet wel dat ik er ooit zeldzaam blond afgevallen ben in Renswoude, gewoon bij de uitsprong van de waterbak. Pablo doet zijn hoogd naar voren en ik ga er gewoon vanaf, snap eigenlijk nog niet waarom.

Die van Floor klinkt wel gaaf Ja

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:44

SGWuppie schreef:
Ik kan me ook nog een leuke van Simmie herinneren in Minderhout. Een slim-paard-actie was dat eigenlijk meer. Tong uitsteken

Ja die was leuk (voor mij dan achteraf pas, op het moment zelf voelde ik me knap ongelukkig) en mijn paard hield me mooi in evenwicht met haar hoof/hals Lovers . Heb daar een hele serie foto's van, maar die hebben al eens op bokt gestaan. Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:45

Simmie schreef:
SGWuppie schreef:

Ja die was leuk (voor mij dan achteraf pas, op het moment zelf voelde ik me knap ongelukkig) en mijn paard hield me mooi in evenwicht met haar hoof/hals Lovers . Heb daar een hele serie foto's van, maar die hebben al eens op bokt gestaan. Haha!

Maar die heb ik niet gezien Tong uitsteken

Ik heb nog niet zo'n blooper gehad.. Ben er wel te vaak afgevallen met springen Tong uitsteken En ik maakte toen een paar mooie slidings..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:46

nou, en mijn ijzersterke waterbak actie op het NK vorig jaar natuurlijk, maar dat was geen echte ruiterfout als in een hindernis vergeten of zo.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:47

Vos reageerde toen wel top Lielle! De foto's staan me ook nog zeer helder voor de geest. Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:48

Ik heb eigenlijk geen idee of daar foto's van zijn. Als die er zijn, dan heeft Ibonn er misschien wel een. Dan krijgen jullie die natuurlijk te zien Haha!.

Wuppie: dat klinkt aardig komisch.. geen pijn gedaan hoop ik?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:49

Nee hoor, alleen heel nat, en natuurlijk geen droge kleren mee. Mocht toen Lielle's befaamde rode broek lenen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:50

Simmie schreef:
Vos reageerde toen wel top Lielle! De foto's staan me ook nog zeer helder voor de geest. Haha!

Vos snapt alleen het verschil tussen blauw en rood niet *LOL*

Ik zal eens kijken of ik die foto van jou online heb Marieke Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:51

Lielle schreef:
Vos snapt alleen het verschil tussen blauw en rood niet *LOL*

Hijs kleurenblind; kannie ook niks aan doen. Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:54

Die was wel mooi Lielle! Maar wel met mooie redding! Tong uitsteken

In Princenhage heb ik wel eens de laatste hindernis van het L gesprongen terwijl ik B reed maar zo te zien doet bijna iedereen dat wel eens Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb nog wel een enorme springblooper! Haha!

Het was in het M springen met Ollie. Hij stopte op de eerste van de driesprong en draaide heel snel linksom. Met als resultaat dat ik aan de rechterkant hing met mijn linkerbeen recht de lucht in en mijn hoofd ergens tussen Ollies buik en de grond. Ik had de martingaal vast maar aangezien daar ook mijn teugel ergens zat begon Ollie heel snel rondjes naar rechts te draaien..... Ik durfde niet los te laten want ik wist zeker dat ik dan recht op mijn hoofd zou landen en Ollie bovenop me zou gaan staan. Maar zolang ik vast had bleef hij draaien! Uiteindelijk kwam iemand er achter dat het toch al mijn tweede stop was dus dat ik toch al uitgesloten was. Die pakte toen Ollie vast . Voor mijn gevoel na een minuut of vijf maar dat zal wel meegevallen hebben.....

Er zijn geen foto's van en ik denk dat Tezz de enige bokkende getuige is Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:54

Hij gaf gewoon aan heus wel klaar te zijn voor de M! Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks! Hoop voor je dat ie zichzelf nog niet klaar vindt voor het Z Nagelbijten / Gniffelen

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:57

Oei Ollie, dat is ook geen fijne op het moment zelf!

Ik ging vorige week een paard kijken en volgens de verkoper was er die week nog op gereden. Toen ik ging zitten begon ie als een rodeostier te bokken (verder superlief beest trouwens). Kon er gelukkig op blijven zitten, maar kneep em wel even! Later bleek dat hij 2 maanden niet onder het zadel was geweest na het zadelmak maken en dat ik er dus weer als eerste op ging Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:58

Hm, ik zal toch maar eens een cursusje kleuren onderscheiden doen voor Vos. Maar nu weet ik wel wat er fout ging in Overpelt, daar sprongen we de groene bordjes (althans de hindernissen Knipoog ) en toen was hij dus helemaal in de war Gestoord Gestoord

Wollie, die klinkt wel heftig! Ik heb zoiets ooit met de moeder van Raimaer gedaan, alleen hing ik als een aapje onderaan aar hals, en daar had ik wel ooit een foto van, maar dan moet ik die gaan graven Haha!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:03

Een keer een hele banketstaaf blunder op NK. Stond na de dressur 8e. Springen was heel laag en de cross hadden ze de tijd soepeler gemaakt. En de cross zelf was al helemaal niet moeilijk. Daarvan baalden wij zo dat we na de cross naar huis zijn gegaan. Omdat we nog een heel eind moesten rijden. En we dachten van dit kan iedereen. Dus toen wij 's avonds aan de pizza zaten kregen we telefoon. Dat ik 3e was! Bloos .

Ik vergeet ook altijd bij welk nummer ik ben met springen. En toen sprong ik per ongeluk hindernis 8 twee keer. Was al door de finish geweest maar toch werd ik voor de uitslag uitgesloten. Dat was erg zuur. gelukkig was springen toen nog na de cross. dus ik had al gecrosst Knipoog

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:09

Blunder van een bekende :

Ze was bij het onderdeel springen en moest als 10e starten. Toen werd ze opgeroepen. Zij mooi na het startsein de baan in en maakte mooi haar parcourtje. Tot er een paar spastische mensen aan de kant stonden. Ze waren dus te vroeg gestart! Was stomtoevallig een meisje met dezelfde naam die aan de beurt was. En ze had het parcours ook nog foutloos extra lüllig!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:12

wat springen betreft heb ik ook nog wel een heel aardige.

Lielle schreef:
Ik vergat mijn parcours nooit maar het laatste jaar heb ik toch wat lopen klooien Bloos! Gisteren draaide ik om 2 heen op weg naar 5, terwijl ik gewoon 2 moest springen. Ik kan Raimaer er nog net voor draaien, en ze sprong het braaf Ja Van het voorjaar was nog veel erger: parcours niet verkend (dacht dat het identiek was aan het B) en met Raimaer verkeerd gereden (moest een gebroken lijn rijden, maar pakte de sprong die er recht achter stond van de verkeerde kant. Dat kan gebeuren maar ik deed met pablo daarna precies hetzelfde Bloos! en wist niet eens wat ik verkeerd had gedaan. Gelukkig had ook de jury het niet gezien Haha! en kon ik gewoon barrage starten.

Maar normaal gesproken heb ik er geen moeite mee. net wat gomir zegt, meestal wijzen de lijnen zich vanzelf en de aparte gevallen even goed voor jezelf herhalen. Probeer ook op het voorterrein een paar keer het parcours voor ogen te halen.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:13

hoi, hir nog zo iets, ik had me al een hele tijd zitten verheugen op de cross, ik had speciaal een springwedstrijd afgezegd, dressuur ging echt bagger, maarja, bij het springpacour draaide ik net een meter voor de finish weg en mocht ik de cross niet starten!!! Knipoog echt dom, maar ik vond het wel een beetje flauw dat ik niet meer mocht rijden!!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:19

Ook nog wel een domme actie van de winter met springen. Foutloos basisparcours en toen de barrage. Ik ving op dat de barrage het hele parcours nog een keer was. Beetje vreemd, maar het zal wel, dacht ik nog. En inderdaad iedereen die ik barrage zag rijden, zag ik keurig het hele parcours afwerken. Dus ik na een uur rondstappen en kijken als een van de laatsten de ring in....begin netjes bij hindernis 1....uitgebeld!!! Bleek dat het parcours inderdaad helemaal hetzelfde was, maar dat je 1 en 2 niet hoefde te doen!!! Achteraf heb ik idd niemand 1 en 2 zien doen, maar ik dacht, doordat ik tegelijkertrijd aan het rondstappen was, dat ik steeds de start van het parcours niet had gezien.

Rob was er ook bij en ik heb het nog dagen moeten horen Koe

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:30

Simmie schreef:
SGWuppie schreef:

Ik ben wel erg benieuwd naar die foto's Ja