Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[/quote]

na mijn 'vliegende' start met de cross heb ik dus ook nog gesprongen. Er waren 2 parcoursen en om bij de onze te komen moest je over een pad langs de 1e. Voordat ik moest stond er bijna niemand en zag ik iemand al eens in galop uit dat pad terugkomen. Toen ik klaar was met mijn parcours hadden we nog n beetje cross tempo
en dacht ik van 'oh ja, we kunnen net zo goed rechtdoor direct de ring uit'
na de laatste hindernis. Alleen zag ik te laat dat t daar opeens helemaal vol stond
Scheelt dat die belgen er zelf ook wat van kunnen haha. Lex en Scum lagen weer helemaal in n deuk van m'n actie
Eventinggek schreef:Bedankt MJ! Weet alleen niet of je nou wel of niet wp krijgt voor de klasse Aspiranten....
Citaat:6. Uitsluitend voor de klassen L,M,Z en ZZ paarden en de klassen M en Z pony’s geldt dat resultaten behaald tijdens nationale wedstrijden in België en Duitsland voor winst- en verliespuntenregistratie in aanmerking komen.
), tweede prijs teugels, derde prijs prachtige babyblauwe bandages, 4e volgens mij een losse singel voor over een deken, 5e uhhhhhhhh geen idee? en 6e een zakje met zwarte vlecht elastiekjes.

.