Ik ben ook weer terug. Het begon niet zo goed, ik was alleen dus ik zet haar aan de trailer. (vorige week ook gedaan) trekt ze eerst het halster kapot en daarna nog een keer het halstertouw Dressuur vond ik niet zo goed gaan, jury wel, 203 pnt. Sprinegn was ik foutloos, alleen de dubbel reed ik heel scheef aan (schoot iets te ver door na 6 ), maar tussenin gecorrigeerd. Toen na de dierenarts, hartslag 48 (hmm leef je nog wel?) Toen de cross in met een bokkende start , ging allemaal super, mooi snel tempo, hoefde bijna niks te doen. MM idd, beetje rare sprong, moest ook wel lache, haha, raar beest. Nog even op de foto van LZ op de bult. Toen de heide op, ik na hindernis 5 na links, gingen we bijna ondersteboven, ging iets te hard, dus ik wou iets binnendoor en ruim uitkomen, maar in de binnenbocht was t zand veel te mul en met die snelheid, maar goed, ging allemaal net goed. Weer verder. En toen kwamen we bij de waterbak Ging er niet in. Ik slaan met de zweep, geen enkele reactie. En toen was ik dus gediskwalificeerd Ze vonden me gellof ik ook niet zo aardig daar. Werd nog uitgescholden voor domme geit. Maar ik mekker helemaal niet. Achteraf had ik het alternatief direct moeten nemen, dan was ik waarschijnlijk hoog geeindigd. Maar ja achteraf. Ik wou gewoon door de waterbak, dus ik gokte er op, tja verkeerd gegokt. Voor de stijl in de cross had ik nog een 7,7. Na de cross had ze een hartslag van 56 (hmm ze leeft echt niet meer )
IS: echt balen. Kim & Harinaatje: jammer van jullie val Lesliedje: goed voor een eerste cross Vief: goed gedaan! Lipso leeft helemaal niet meer Rowo: gefeliciteerd! En ik was nummer 42
Jammer zeg Tien Wel mooie dressuurpunten. In je kunt dan wel gelijk het alternatief nemen, maar met zulk weer vind ik eigenlijk dat je gewoon door het water moet Maar 56 is echt niks vergeleken met Lipso
Kim: Ja er is echt een hele stoere van Loempia. Lipso lijkt alleen net een pony naast hem
Vief; netjes hoor, je mag zeer tevreden zijn! Ik zag je nog wel staan toen mijn zusje het parcours inreed, maar je was in druk gesprek Kim; Ook netjes! Fijn dat ie het zo goed deed, terwijl ie eigenlijk nog nooit alleen het bos in was geweest! Ik zag je paard nog wel staan toen wij wegreden, jullie waren net aan het opzadelen geloof ik. Jenga; ik heb stukjes van jou proef gezien, zag er netjes uit! Rowo; Gefeliciteerd, echt fijn dat ie de waterbak zo aanpakte .
Wij zijn hier al wel weer een beetje over de teleurstelling heen dat Tessa ons zo liet zitten
Foto's van voor het springen/crossen. Helaas heeft mijn moeder de voetjes eraf gehakt
Vriendjes
Het is net een dekhengst
En Lips kan ook stoer op de foto staan
Helaas geen filmpjes van de cross. Mijn mama had hem op fotostand staan en dan krijg je dus hele sexy foto's Voor het idee, dit ben ik met Lipso (nét na) hindernis 1
Even een kleine impressie van vandaag. Filmpjes van de dressuur en het springen ga ik morgen maken. Nou maar hopen dat een fotograaf nog een mooie crossfoto gemaakt heeft!
Dressuur
Springen
Na het springen bij de DA.
Thuis, even lekker rollen en wat kuil eten in de bak, want hij was een beetje bezweet geraakt in de trailer. Stond een beetje te hupsen op zijn lipso's
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 14-04-07 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt
SannySunny: Haha liet mijn moeder net je profiel zien en die herkende je ook. Scheen haar bijna van de sokken te hebben gereden met het losspringen voor de cross. Volgens mij was hij een beetje boel heftig of niet?