Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gomir schreef:Heb je nog een foto van Justin Vieva? Of ging het toen nog niet zo goed?
Balen dat er zoveel onduidelijkheid was over wat wel en niet gesprongen mocht worden...
GvdT: heeft onderweg fijne en minder fijne momenten beleefd
De broer van annemieke ging niet zo fijn in zijn eerste L-crossVolgende keer beter dan maar!
MJ: is tevreden en heeft fijn gereden en Os deed goed zijn best![]()
En Ice van Jiska lijkt weer helemaal back in business(weet niet meer hoe je dat schrijft
NIet zo iig
)
Ben erg benieuwd naar Raimaer en Pablo![]()
En ik wil de volledige uitslagen zien

of als mensen hem al eerder willen hebben kan ik hem sturen
pm me dan even 
!
!
, hahaha!)
! GvdT schreef:Simmie schreef:Fijn voor iedereen die lekker heeft gecrosst, jammer voor degenen waarbij het wat minder ging.
Roos, heeft Sjaan gecrosst met Cheval???? Ik dacht Linda EL zelf zou rijden. Wel leuk pittig voor Sjaan dan, na 1,5 jaar niet gecrosst te hebben gelijk weer een M-cross!
Ik kan niet wachten tot volgende week. Dan mag ik eindelijk met Sims van start. Ben zo benieuwd hoe ze het vind!!
Sjaan liep met Cheval en Linda stond te kleppen, Linda kreeg later wel advies van de DA en moest terug komen voor de herkeuring
Nu weet ik het eindelijk!
. Geslaagd dagje, maar ben te moe om nu te vertellen
. AnneMieKe_89 schreef:Ook prima wat mij betreftVriend als je het goed vind
Ik ben niet zo moeilijk
Ben toch al een koe met namen en als ik mensen dan niet (zo goed) in het echt ken dan wordt dat nog een keer zo moeilijk... Jiska schreef:weet iemand welke fotografen er foto's hebben gemaakt?
http://www.evenementenfoto.com heb ik iig gezien...

Sjaan schreef:Aha, jij bent dus degene met ook een hulsebos springzadel waar ik al even naar zat te kijken..Nu weet ik het eindelijk!

Lielle schreef:ben helemaal tevreden, over alletwee, verslag komt na mijn fsio bezoek.
Bosuitsprong M ging ook lekker he? zag er iig heel netjes en beheerst uit
gomir schreef:AnneMieKe_89 schreef:Ook prima wat mij betreftVriend als je het goed vindIk ben niet zo moeilijk
![]()
Ik kan al die broertjes en vriendjes soms niet helemaal uit elkaar houdenBen toch al een koe met namen en als ik mensen dan niet (zo goed) in het echt ken dan wordt dat nog een keer zo moeilijk...

AnneMieKe_89 schreef:GvdT: jammer van je stops op de tankval.
Ik bedenk me nu dat we je daar dan gezien hebben.
Wel jammer van je uitsluiting, maar toch weer een leuke ervaring van het smalletje op het eiland, weet je in ieder geval dat dat geen probleem is!
AnneMieKe_89 schreef:M_J: Leuke foto, lekker de oortjes erop.
Heb je geen lichtblauwe-donkerblauwe caphoes meer?
Simmie schreef:De volledige uitslagen staan nu inmiddels op de site.
Lielle schreef:Bosuitsprong M met Raimaer ging echt super, heb daar ook een geweldige foto van.