Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan slaap ik nog...
patsmu schreef:Ja het was wel anders ja. We moesten nu zelf nog die berg omhoog naar de 2e water bak die was normaal alleen voor de reeks M en Z! We hadden dus ook de coffin... yippie...
Ja echt gave prijzen. dekens 3 zakken voer jassen bodywarmes blouses harslagmeter zadeldekje peeskappen enz.....
breunis schreef:patsmu schreef:Ja het was wel anders ja. We moesten nu zelf nog die berg omhoog naar de 2e water bak die was normaal alleen voor de reeks M en Z! We hadden dus ook de coffin... yippie...
Ja echt gave prijzen. dekens 3 zakken voer jassen bodywarmes blouses harslagmeter zadeldekje peeskappen enz.....
Ja en die laatste prijs in dat doosje vergeet je nog op te noemen die was echt bijzonder!!
Wij hebben ook een tof weekend gehad ,Robin heeft super gereden had alleen als moeder het hart in mijn keel zitten en dat heb ik niet zo gauw.
Vondt hem best pittig.Jullie hebben wel verteld wie er foto's heeft gemaakt in de stal maar ben het al weer vergeten.
Dus wie kan me de site's doorgeven.
Wij moeten nu alleen nog naar Arville,zag ik net op hun site dat dat voor de ponys een ** is.
Ben benieuwd hoe het ding eruit ziet