Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben als 2e aan de beurt in ring 5
haha..
Heb er onwijs zin in, en ik hoop dat het weer een beetje meezit
Naaltje schreef:wauw, redelijk wat bokkers in de cross.. Ik moet ''hindernisje staan'' bij de picknickplaats op 1 aprilHeb er onwijs zin in, en ik hoop dat het weer een beetje meezit
miss_jumpy schreef:Naaltje schreef:wauw, redelijk wat bokkers in de cross.. Ik moet ''hindernisje staan'' bij de picknickplaats op 1 aprilHeb er onwijs zin in, en ik hoop dat het weer een beetje meezit
dat is een leuke hindernis om te staan denk ik, meerdere sprongen en een lastigere hindernis!
Karrimh schreef:ik heb echt rot tijden.... moet met Karrimh om 10.22 crosse en om 11.07 met Adami de dressuur ring in..... beetje ernstig krap dus... heb om een andere tijd gevraagd, maar nog geen reactie gehad....
als ik om 10.22 moet crosse kom ik er denk ik rond 10.27 uit, dan nog naar de DA en omkleden ander paard losrijden en dan de ring al weer in met krap 30min.... dat word rennen.... of hopelijk toch een andere tijd...

_Jitske_ schreef:We moeten dus waarschijnlijk wel de 8e gaan lopen ja..
Naja, m'n zusje, ik heb tijd zat
. Hozie schreef:_Jitske_ schreef:We moeten dus waarschijnlijk wel de 8e gaan lopen ja..
Naja, m'n zusje, ik heb tijd zat
De cross lopen is op de zaterdag de 7e en niet op zondag de 8e volgens mij.

GvdT schreef:Hij is vrijgegeven vanaf zaterdag de 7de, zondag moet dus ook mogen/kunnen.
.. agja hopen dat luuk met de cross in castenray beter is wwant me coupon daarvoor is al lang weg en hij is al heel lang ontvangen 
moet met beide paardjes rond 9.15 dressuren. Je moet maar wat over hebben voor je hobby hé