Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij springt nog wel trouwens. Maar die zit niet in de organisatie van dit gebeuren. 
. Ik hoor hier allemaal verhalen en namen uit mijn Bento1988 tijd.
) geleden trainde ik bij Leo Steeghs in Helden voor cross.
Geinig man 
Cool!

Scum schreef:Anja van Zwamen?! Crosste die ook?!Geinig man
En Suus, heb jij Z pony's gecrosst? Mijn broek zakt bijna af zegCool!
Die goeie ouwe tijd. Ik kan me nog herinneren dat ze daar ooit een fruit-en groente hindernis hadden staan (uiteraard gesponsord door Lei Steeghs). Net zo'n soort hindernis als ook op Vlietlanden.
En toen de laatste ruiter door de cross kwam is die hindernis compleet geplunderd door het publiek
TJolieke; dan weet ik wie je bent. Wist helemaal niet dat jij ook op Bokt zat. En leuk dat jij de SGW ook op gaat pakken. Had ik toch altijd al stiekum een beetje bij jou gehoopt

Scum schreef:Wel van naam, en misschien ook nog van gezicht, maar ik kan het zo niet combineren.
Maar weet je nog dat je het laatst over de L van Leuk had? Als jij Z hebt gecrost moet die M toch Makkelijk kunnen
Ik denk dat ik wel eens naar die trainingen ga kijken dan. Ben heul benieuwd wat ze allemaal gaan doen.
Die gaat dus lekker mee naar Rob. Maar als hier in het bos wat crosshindernissen komen is dat natuurlijk wel meegenomen.