[SGW] Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 07:58

Doei!

dressuur viel niet eens echt tegen, maar toch wel wat fouten. UIteindelijk 184 punten en ergens in de achterhoede. Springen ging wel echt naar mijn zin, ik had 1 balk (ruiterfout) en verder pakte hij prima aan.

Ik ga in principe overal rechtdoor, ook op het water.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:28

Ben al weer terug.
Door mijn slechte dressuur score gister mocht ik vandaag als 6e starten...
Begon best lekker. Maar op de paddestoelen weigerde ze en ik wou het alternatief springen. Nam de verkeerde hindernis, fout parcours dus en was toen gediskwalificeerd...
Ben lekker doorgegaan. Bij 11 gewoon voor de punt gegaan, had niks meer te verliezen en die nam ze super (ben daar erg blij mee).
Tot aan de waterbak ging ze lekker. Wou de waterbak gewoon maar proberen. 2 sprongen er voor verruimde ze en ik dacht dus dat ze die zou springen. Maar ze weigerde op het allerlaatste moment en ik ben er voorover netjes over de balk net niet in het water geland...
Opgestapt en maar voor het alternatief gegaan. Na 17 was ik de weg kwijt en ben 18 een keer voorbij gereden. Die nam ze daarna netjes, op-af ook goed. 20 prima, 21 keek ze veel meer naar dat stomme fontijntje dan ik had verwacht en die weigerde ze dus... 2e keer sprong ze wel (zo ver mogelijk bij die fontijn vandaan) en toen ben ik maar gestopt... Ik was zowiezo niet van plan de afsprong te doen, dus vond het toen niet meer de moeite door te gaan...

Erg jammer van de uiteindelijke score en van mn val (been doet eigenlijk wel erg zeer) maar heb enorm veel geleerd...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:32

Heeft er iemand eigenlijk foto's van de hindernissen? Ik ben wel benieuwd Lachen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:49

Oh jee nickeltje, jammer dat je gevallen bent, ik hoop niet dat je erg veel last van je been blijft houden. Ik hoor elk jaar weer dat die indoorcross toch wel moeilijk is! Volgens mij rijden daar maar weinig mensen foutloos doorheen.

Wel fijn dat je er van hebt kunnen leren, ik denk ook dat dat het belangrijkste van deze indoorwedstrijd is!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:00

Oei Marieke die balk tussen de benen, ik heb ook zoiet meegemaakt met een stuk minder gunstige afloop en heb er daardoor eentrauma aan overgehouden.

Nickeltje, helaas is het niet zo verlopen als je had gehoopt.

Voor de rest een hoop goede resultaten gelezen.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:08

Oef.. dat is wel wat minder Nickeltje! Hoop dat je niet veeel last van je been blijft houden Ach gut!! En op naar de volgende cross he Lachen!

Ben benieuwd hoe de rest het heeft gedaan Lachen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:43

hahaha, been is in elk geval (nog) niet blauw, alleen wel erg dik....

De rest heeft voor zover ik heb kunnen zien lekker gereden. Ik heb Marieke gezien, en SGWollie en Gomir reed net voor mij en was ook tevreden, maar ik denk dat hun verlsagen nog allemaal gaan komen...

Heb Lielle meerdere keren gezien. De eerste keer vriendelijk gezwaaid bij de ingang van de kantine maar daarna maar opgegeven... Was er geconcentreerd denk ik...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:48

Wat balen van je val Marieke, wel erg fijn dat je nog HC mag starten Lachen
Super punten met Wup Haha!

Eventinggek: Netjes gedaan zeg Lachen

vera_pino: Mooie uitgangspositie met beide pony's! Nette punten ook Ja

Nickeltje: Balen van je val, fijn dat je na je verkeerde hindernis nog wel lekker door kon rijden!
Beterschap voor je pootje!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:48

Nickeltje schreef:
hahaha, been is in elk geval (nog) niet blauw, alleen wel erg dik....

De rest heeft voor zover ik heb kunnen zien lekker gereden. Ik heb Marieke gezien, en SGWollie en Gomir reed net voor mij en was ook tevreden, maar ik denk dat hun verlsagen nog allemaal gaan komen...

Heb Lielle meerdere keren gezien. De eerste keer vriendelijk gezwaaid bij de ingang van de kantine maar daarna maar opgegeven... Was er geconcentreerd denk ik...

Ehhh lieverd, ik was gewoon thuis hoor.... Maar toch knap dat je me van daar uit kon zien Knipoog

Balen dat het niet lekker liep, maar inderdaad, volgende keer (buiten) gewoon weer goed! Beterschap met je been!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:55

Bloos! Sorry, ik heb je doordewar gehaald met Eventinggek...
Het spijt me... Blond

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:04

geen andere verslagen?

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:05

Mijn weekend is zeker geslaagd! Stond 3e na dressuur (B paarden) zaterdag. Heb vandaag gesprongen, foutloos, en ook foutloos gecrosst Haha! Haha! Had wel 13 tijdfouten omdat ik 4 alternatieven heb gereden. Was voor mijn paard totaal zijn 3e sgw en dus de 1e keer in Indoor Wanroy.
Einduitslag was een 3e prijs. Ben echt super trots op mijn paard.

Nickeltje, jammer van jou parcours.
De rest van de bokkers die prijs hebben gehaald Proficiat!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 18:15

Mijn cross ging niet helemaal zoals ie had moeten gaan.. Tong uitsteken
Het ging heel fijn, tot 8B, het lijntje met de paddestoelen..
Britt sprong heel netjes over de 1e paddestoel heen en bleef echt heel netjes recht, maar ze haalde de afstand niet en stond dus echt vlák voor de 2e paddestoel stil, waardoor ik voorover over de paddestoel heen erafviel Clown *dat hebben meerdere bokkers nog gezien ook nog*
Het kopstuk van m'n hoofdstel hing op Britt haar neus (met crossen buiten heb ik áltijd het hoofdstel vastzitten aan m'n 1e knotje, nu was ik vergeten m'n hoofdstel vast te maken)
Britt bleef overigens wel heel braaf staan, zoals altijd als ik val Tong uitsteken
Toen weer opgestapt. Zo'n ringmeester zei "Neem nu maar het alternatief van B", waarop ik antwoordde "Nee, ik neem gewoon de B-paddestoel, ik heb toch niets meer te verliezen, ben er toch al afgeflikkerd!"
(Waarop hij tegen m'n moeder zei "Eigenwijs is ook wijs" Schijnheilig)
De B-paddestoel ging toen weer gewoon goed, uiteindelijk dácht ik dat ik net langs de vlag had gesprongen op het puntje bij 11B, ik vroeg het nog voor de zekerheid aan de hindernisjury, maar die bleef leuk voor zich uitstaren.. Toch maar 11B nog een keer gesprongen *alternatief dan* en verder de cross foutloos uitgereden, bleek dat ik 11B de 1e keer toch goed had gesprongen en dus uitgebeld was nu, ach, dat maakte ook al niet meer uit eigenlijk Haha!.

Verder vond ik het erg gezellig vandaag Lachen
Op naar volgend jaar! (als ik dan tenminste meedoe)

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:19

Wat jammer van 11 b, waarom zei die hindernisjury dan ook niets?
Ik heb je er dus ook af zien vallen, de hele kantine zei: ooohhh Zag er namelijk best heftig uit. Heb je je nergens bezeert?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:25

Nickeltje, Geeft niet hoor, is ook verwarrend, dat schimmelvolk Knipoog

Crisje: Gefeliciteerd, goed gedaan!

Jitske: Ben je nog wel een beetje heel?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 18:47

Crisje_Lanc schreef:
Wat jammer van 11 b, waarom zei die hindernisjury dan ook niets?
Ik heb je er dus ook af zien vallen, de hele kantine zei: ooohhh Zag er namelijk best heftig uit. Heb je je nergens bezeert?

Ik geloof meteen dat het er best heftig uit heeft gezien ja Nagelbijten / Gniffelen
Was ook te zien dat het kwam doordat de afstand niet klopte?
Nee, heb me niet echt bezeerd, alleen wat schaafwondjes op m'n handen en een blauwe plek op m'n onderrug Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:51

Balen Jitske Ach gut
Wel lief van Britt dat ze zo braaf bleef staan Lovers

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:51

Jitske: Ach gut Fijn dat het daarna wel goed ging Knipoog

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:56

Bloos ik was er ook..zat lekker in de kantine bij de frietjes..

Ik hoorde jiske vallen..mijn vriendin ging kijken maar je lag er al langs..en ze kwam terug en zei ze had het hoofdstel ermee af.

Ik schrok wel van 1 iemand die helemaal in het geel was. Die zat zo enorm met haar teugels te zagen en trekken en toen viel ze ook nog bij de waterbak waardoor ik iets te enthousiast riep..goed zo! Bloos ik was er ook..zat lekker in de kantine bij de frietjes..

Ik hoorde jiske vallen..mijn vriendin ging kijken maar je lag er al langs..en ze kwam terug en zei ze had het hoofdstel ermee af.

Ik schrok wel van 1 iemand die helemaal in het geel was. Die zat zo enorm met haar teugels te zagen en trekken en toen viel ze ook nog bij de waterbak waardoor ik iets te enthousiast riep..goed zo!ik was er ook..zat lekker in de kantine bij de frietjes..

Ik schrok wel van 1 iemand die helemaal in het geel was. Die zat zo enorm met haar teugels te zagen en trekken en toen viel ze ook nog bij de waterbak waardoor ik iets te enthousiast riep..goed zo! Bloos Ik heb wel wat foto's proberen te maken maar die zijn eigelijk vrij wazig.. wel een paar van de hindernissen. En een paar filmpjes maar ik kan ze niet omzetten..dus niet hier neerzetten.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 18:57

viefdepief schreef:
Balen Jitske Ach gut
Wel lief van Britt dat ze zo braaf bleef staan Lovers

Britt stond echt te kijken van 'help, m'n bit valt bijna uit Clown'

Nickeltje: balen van je val, ik heb je cross nog gezien

Verder zijn er in ieder geval al 2 bokkers winnaars geworden, in de B-pony's en in de L-pony's Ja

Weet niet meer wie het ook alweer vroeg, maar ik kan straks wel even de plattegrond en hindernisnamen van de cross inscannen..

*edit* peaches: het hoofdstel was half af, m'n pony had het bit nog wel gewoon in Knipoog

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:58

Pico stond vanmorgen met een hele dikke knie, dus die heb ik niet mee genomen. Ik had mezelf vannacht ingebandageerd, dus mijn been was redelijk dun. Bij Pico zag ik het echter pas vanmorgen, gisteravond was er nog niks te zien. Wel sneu Ach gut

Dan maar alleen met Wuppie.....springen ging goed, foutloos. Toen bij het losrijden voor de cross hem even scherp aan mijn been gezet, want hij wil nog weleens kijkerig zijn. Toen ik de grote hal in kwam heb ik meteen goed rond gegaloppeerd, zodat hij zijn aandacht bij mij had. De cross ging super!! Waterbak heb ik het alternatief genomen, want daar begint hij nu net buiten wat aan te wennen en dat wilde ik niet verpesten. Ook op de paddenstoelen het alternatief, want ik had wél wat te verliezen, ik stond nl 1e na dressuur en springen! Hij trok er heel goed aan, keek nergens naar en was heel goed te wenden, top! Puntje ging goed en de hoge afsprong ook.

Uiteindelijk had ik wat tijdsoverschrijding en was ik 2 seconden te langzaam voor de eerste plek, maar 2de is ook heel mooi!! Rob was trots op mij en Wuppie en dat is me wel wat waard. Leuk, zo'n gaaf paard om te rijden Lovers

Lielle heb ik ook super rond zien gaan en Jitske heb ik een mooie duik zien maken. Maar ze reed daarna wel heel stoer weer door! Nickeltje heb ik ook gezien, jammer dat het niet helemaal ging zoals je hoopte, maar idd veel geleerd. Wanroij is best lastig, zeker als je er voor het eerst rijdt!

Crisje, jou heb ik nog gezien dan! In het blauw toch? Ik dacht al "hee dezelfde kleurencombi als de fam. Smulders", maar dat is dus geen toeval Knipoog

Ben benieuwd naar de rest en vooral naar de conditie van Lex, want daar hing veel vanaf.....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:59

Super gedaan zeg Marieke Hyper!
Gefeliciteerd!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:26

Ik lees allemaal goede (en ook wat minder goede) dingen.
Gefeliciteerd Eventinggek, Marieke en .........?? Top gedaan hoor. Hopen dat ik er volgend jaar bij kan zijn.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:32

Doei!

ik heb je echt niet gezien Nickeltje, sorry Vriendjes zijn?

Ik heb heel veel bokkers zien rijden, Marieke, eventinggek (2*) en gomir zagen er echt super uit! Jitske was jammer van de val en Nickeltje ook Verdrietig

En ik ben superblij, Vosje liep geweldig. Ik wilde overal rechtdoor gaan muv de koeien/punt omdat volgens mij de andere lijn (11a in de hoek en 11b de lage koeien) zeker zo snel was. Volgens de eigenaresse was hij supersafe op het water, dus ik zag het helemaal zitten. Nog wat korte lijntjes uitgezocht en in een razend tempo van start. Hij pakte super aan, bleef heel kort draaien en bij de 1e minuut zat ik al op de picknicktafel in de de 2e bak. Op de paddestoelen moest hij me even redden, en verder eigenlijk nergens problemen. Water was een eitje en 4 seconden binnen de tijd rond Ja Uiteindelijk 3e geworden, ik was zo tevreden Haha!

/edit
typo

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:37

Gefeliciteerd Lielle!
Marieke ook nogmaals gefeliciteerd!