Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
martinev schreef:Bedankt voor de foto's, calippo. Vind het er niet zo heel slecht onderhouden uitzien, nog best goed te doen eigenlijk. Maargoed, het zijn wel foto's van vorig jaar natuurlijk...

callippo schreef:Een paar hindernissen zijn misschien wel veiliger geworden: balken zijn zo rot dat als je er midden in springt, ze gewoon doormidden zakken
Simmie schreef:callippo schreef:Een paar hindernissen zijn misschien wel veiliger geworden: balken zijn zo rot dat als je er midden in springt, ze gewoon doormidden zakken
Hmm, ben toch bang van niet. Terrein wordt al een paar jaar niet meer onderhouden.
Simmie schreef:callippo schreef:Een paar hindernissen zijn misschien wel veiliger geworden: balken zijn zo rot dat als je er midden in springt, ze gewoon doormidden zakken
Hmm, ben toch bang van niet. Terrein wordt al een paar jaar niet meer onderhouden.
Karrimh schreef:nou dat klopt niet helemaal hoor... ze hebben het rechtse gedeelte in het bos net vernieuwd... de linkerkant is inderdaad niet zo goed meer en het achterste... dat moet je gewoon helemaal overslaan... maar de linker buitenkant is en blijft super en is zeker wel goed te doen... ook het inspringen naar de wei en het bos in is ook goed... ook het tussenstuk... als het zo gevaarlijk is, waarom organiseerd meneer van der Marel de trainingen daar dan... ik train er ieder jaar weer met veel plezier (en onder begleiding)....
Moordrecht is ook heel goed te doen, ook nu nog... ijzers heb je niet nodig... ik heb net 2 trainigen georganiseerd en met groot succes.. willen het in januari weer doen...
Renswoude is niet voor de beginner weggelegd....
Biddinghuizen is ook leuk....
)
Maar het klopt dat ik goed heb gezocht als ik uitkom bij lijst waar regio oost/noord etc. staat en er staan 2 "gewone" site's bij van mensen die terrein aan huis hebben waar ze ook training geven?