[SGW] getallen blessures

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TypicalDutch

Re: getallen blessures

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 19:56

Oké, dan zal ik mijn lijstje ook nog even opnoemen:
Ben een keer met m'n pony over de kop geslagen tijdens een oefencross, gevolg: kies gehalveerd, cap dwars doormidden (en ook een pittige hersenschudding en een behoorlijke schaafplek op m'n hoofd en neus) en een gekneusde pols (en niet te vergeten een deuk in m'n ego Haha! ), gelukkig niks aan overgehouden, reed 2 weken later weer m'n eerste SGW in het L, werd nog 6de ook! Hoewel, misschien heb ik aan deze val mijn uit de kom schietende sleutelbeen wel overgehouden (iedere keer als ik m'n linkerarm om hoog doe springt ie uit de kom).
Verder nog een paar keer flink van m'n paard afgelazerd en toen alleen blauwe plekken, tijdelijk kreupel en behoorlijk stijf. Vind die bodyprotector toch wel ideaal hoor, anders had ik al wel een aantal gekneusde ribbetjes gehad. Vork
Nou dat was het wel zo'n beetje! Maar het blijft leuk! Clown Haha!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 20:07

hardstikke mooi dat er zoveel mensen reageren!!
hardstikke bedankt!!
Als er nog meer mensen hun blessures willen mededelen, graag!!

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:42

ik ben een keer met springen over de kop geslagen, recht met mijn gezicht op de grond auw, doet nog steeds zeer als ik eraan denk. Klep van mijn cap op mijn neus gekregen dus neus gebroken, mijn gezicht helemaal geschaafd.
Een paar maanden later ging ik in de cross over de kop, doet mijn vertrouwen niet goed. Gebroken sleutelbeen aan overgehouden.
Verder heb ik niets mee gemaakt (afkloppen) en hoop ik zo te houden.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 23:52

Tot nu toe mag ik mij nog gelukkig prijzen als ik het voorgaande zo lees.

Een paar jaar terug van mn paard gerold in de landing van een afsprong, paard komt net met een van zn hoeven op mijn bovenbeen. Dad deed ze wel heel voorzichtig, maar toch een gat er in door een kalkoen. Nek en schouders zijn ook een weekje stijf geweest.
Oja en laatst een flinke schaafwond aan de binnenkant van mn elleboog/arm door tegen een laaghangende tak aan te rijden. Gestoord had minder erg kunnen zijn door het dragen van lange mouwen.

BTW gaan jullie ook weer eens zaaltraining in Friesland organiseren?

Man0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:57

Met cross gelukkig niet veel met me pony een x over de kop gegaan flinke blauwe plekken en gekneusde ribben.. En met afgelopen keer in princehage (14/15okt) me pols zwaar gekneust heb al zoveel gebroken gekneusd dat ik niet meer weet wat allemaal van de cross was ik dacht niet zo veel waarschijnlijk ook nog wat hersenschuddingen gehad.

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 12:17

Ik heb nog tot vanavond voor dit verslag, dus kom maar op met jullie blessures!! Haha!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 16:19

Haha dan noem je het gewoon kwalitatief, niet representatief onderzoek en klaar is kees Ja

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 16:20

Helaas heb ik niet meer blessures opgelopen Clown