[SGW] NK Princenhage - starttijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: NK Princenhage - starttijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 22:24

Anne_ schreef:
Oehh, das inderdaad iets om aan te geven Lielle Ja
Zometeen nemen ze je titel af Knipoog

ik weet van niets Verward

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:27

Fijne tijden Pling

Leuk dat er nog een aantal andere bokkers vlak na ons moeten Haha!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:11

Simmie schreef:
g0otje schreef:
ik moet tino nog wassen Knipoog vlechten en zijn therapie moet nog inwerken dus heb die ochtend hard nodig haha Knipoog

Aha, doping!
Dát ga ik zeggen. Extreme duivel

Zeggen, aangeven, ik bedoelde hetzelfde Haha!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 08:04

haha dat was simmie anne Knipoog niet lielle!!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 09:22

Oooh! wat erg Bloos Komt gewoon door het groene kleurtje! Dat zit nog steeds in mn hoofd Nagelbijten / Gniffelen

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:53

volgens mij wil niemand als eerste starten in het M. Er worden elke dag mensen naar achter geschoven en het betreft zelfs mensen die hier in de buurt wonen Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 12:56

Beetje flauw Knipoog Als dat in het L gebeuret ben ik starks ook de 1e, sta nu al als nr 5.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:59

ja haha zei ik ook al (maar ik ben 14de pas !!) is mijn geluksgetal dus die startplaats wil ik wel graag houden Haha!
Ach zegt al genoeg over deze personen haha Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 13:05

Wsl vinden ze het kampioenschap erg belangrijk.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 13:16

Jan van Beek doet niet mee, dat is een flinke kanshebber weg.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:36

Dat was mij ook al opgevallen Margo. Slaat nergens op.
Zoiets zou je wel kunnen oplossen met een guinea pig....

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:49

Ik heb fijne starttijden yippie

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:17

Patsmu,

Ik heb je in het springparcours in Belgie (Arendonk) gezien. Je had wel heeeeel veeeeel geluk op de eerste van de dubbel (4a of zo). Die werd fors aangeraakt en de hindernis kieppte 10 - 20 cm naar achteren. De balk sprong ook hoog op en viel weer terug in de lepels. Langzaam ging de hindernis weer rechtop staan. Haha!

De ruiter die 1 of 2 plaatsten na jou kwam tikte vervolgens de balk maar heel licht aan. De hindernis stortte kompleet in elkaar. Waarbij zelfs een staanders los kwam van de voetplaat. Cool

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:45

Da toch mooi. Geluk moet je ook eens een keer hebben anders kom je nergens.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:01

g0otje schreef:
ja haha zei ik ook al (maar ik ben 14de pas !!) is mijn geluksgetal dus die startplaats wil ik wel graag houden Haha!
Ach zegt al genoeg over deze personen haha Knipoog

Moet ik even op reageren Bloos Toen ik de lijst opende stond ik er niet meer op dacht ik. Kreeg het er al helemaal benauwd van Knipoog
Zonder er om gevraagd te hebben, zijn wij naar onder geplaatst Ja Ik vind het zo vervelend om te gaan zeuren om een latere startplek. Dat ik dat ook niet gedaan heb. Ik heb wel een mailtje gestuurd of mijn dressuurtijd na 13.30 mocht blijven ivm files.
ik hoef dan niet om 05.30 weg, maar kan mooi na de spits vertrekken. Dit geldt ook voor mijn instructeur.

Ik vond het ook wel raar dat de mensen uit de buurt nog eerder later gezet werden dan de mensen die van ver kwamen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 15:04

Ik vind het ook heel normaal dat ruiters uit Franeker en Noord Holland achteraan geplaatst worden ivm hun reistijd. Wat ik niet normaal vind, is de starttijd aanpassen om je niet als eerste wil starten omdat dat in je nadeel zou zijn.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:07

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik had het niet eens erg gevonden om als eerste te moeten springen of crossen. Dressuur maakt mij ook niet uit, alleen wil ik dan wel op een normale tijd van huis, bij een 2 daagse wedstrijd dan.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:12

Tja en het zijn altijd dezelfde waar je het bij aan treft die zoiets doen. En als je een geldige reden hebt vind ik het nog een ander verhaal, mijn zus heeft examen van school en die had van te voren al gebeld of ze als laatste mocht of op zaterdag

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 15:25

voor jou dan dubbel geluk gootje. Je geluksnummer als startplaats, en niet vooraan hoeven starten, dat is pas mazzelen.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:53

nou ik had echt niet gevraagd of ik later mag starten als ik als eerste stond hoor, iemand moet toch als eerste starten kan ik meteen het goede voorbeeld geven Knipoog haha
maar als het zo door blijft gaan met veranderen heb ik tegen vrijdag echt een eerste startplaats te pakken Haha!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:53

Lielle schreef:
Ik vind het ook heel normaal dat ruiters uit Franeker en Noord Holland achteraan geplaatst worden ivm hun reistijd. Wat ik niet normaal vind, is de starttijd aanpassen om je niet als eerste wil starten omdat dat in je nadeel zou zijn.

mee eens Ja

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 19:46

Ik geloof dat ik nu iets heel gevaarlijks ga zeggen Clown
Als ik de startlijst zo bekijk zijn er weinig tot geen mensen die nooit op zondag starten. Zaterdag / zondag starten is dan toch veel makkelijker? Nu moet er rekening gehouden worden met school. En mensen die geen zin hebben om als eerste te starten kunnen meteen een smoes verzinnen om laat te kunnen starten. Dit wordt voor een zaterdag al moeilijker.

Tentamen/ examen vind ik een goede reden. Werk niet. Ik heb met mijn verlofplanning rekening gehouden met het NK.
In de zomer wat korter, zodat ik ook nog wat losse dagen kan opnemen. En ieder crossruiter weet dat het NK eerste weekend november is. En in februari kan je ook nog wel wat regelen met je werk lijkt mij.

Als je als eerste start heb je zeker weten nog niets gehoord van heftige valprtijen, is altijd wel goed voor mijn gemoedsrust Tong uitsteken en volgens mij is je resultaat in de cross niet afhankelijk van je startnummer, maar van je paard en jezelf.

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 19:52

GvdT schreef:
Ik geloof dat ik nu iets heel gevaarlijks ga zeggen Clown
Als ik de startlijst zo bekijk zijn er weinig tot geen mensen die nooit op zondag starten. Zaterdag / zondag starten is dan toch veel makkelijker? Nu moet er rekening gehouden worden met school. En mensen die geen zin hebben om als eerste te starten kunnen meteen een smoes verzinnen om laat te kunnen starten. Dit wordt voor een zaterdag al moeilijker.

Helemaal mee eens. OK dan!

En ze laten bij andere kampioenschappen de ponny ruiters ook op vrijdag komen terwijl die leerplichtig zijn.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 23:19

Helemaal mee eens. OK dan! Ik kan me zo ergeren aan het feit dat er maar van ons verwacht wordt dat er 2 mensen (ruiter en begeleiding) vrij nemen om aan de kampioenschappen mee te doen. Het blijft hobby.... En ik heb niet het idee dat er nog veel mensen zijn die niet op zondag starten, anders hebben ze er wel lang over moeten doen om de winstpunten te halen want volgens mij zijn de meeste wedstrijden op zondag verreden....

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 07:56

nog even iets. De winstpunten tellen toch niet mee op de kampioenschappen?Tenminste dat was vorig jaar niet!!