Anne_ schreef:Oehh, das inderdaad iets om aan te geven Lielle
Zometeen nemen ze je titel af
ik weet van niets
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anne_ schreef:Oehh, das inderdaad iets om aan te geven Lielle
Zometeen nemen ze je titel af
Simmie schreef:g0otje schreef:ik moet tino nog wassenvlechten en zijn therapie moet nog inwerken dus heb die ochtend hard nodig haha
Aha, doping!
Dát ga ik zeggen.

niet lielle!!
Komt gewoon door het groene kleurtje! Dat zit nog steeds in mn hoofd

Als dat in het L gebeuret ben ik starks ook de 1e, sta nu al als nr 5. 

g0otje schreef:ja haha zei ik ook al (maar ik ben 14de pas !!) is mijn geluksgetal dus die startplaats wil ik wel graag houden
Ach zegt al genoeg over deze personen haha
Toen ik de lijst opende stond ik er niet meer op dacht ik. Kreeg het er al helemaal benauwd van
Ik vind het zo vervelend om te gaan zeuren om een latere startplek. Dat ik dat ook niet gedaan heb. Ik heb wel een mailtje gestuurd of mijn dressuurtijd na 13.30 mocht blijven ivm files.
haha

Lielle schreef:Ik vind het ook heel normaal dat ruiters uit Franeker en Noord Holland achteraan geplaatst worden ivm hun reistijd. Wat ik niet normaal vind, is de starttijd aanpassen om je niet als eerste wil starten omdat dat in je nadeel zou zijn.
en volgens mij is je resultaat in de cross niet afhankelijk van je startnummer, maar van je paard en jezelf. GvdT schreef:Ik geloof dat ik nu iets heel gevaarlijks ga zeggen![]()
Als ik de startlijst zo bekijk zijn er weinig tot geen mensen die nooit op zondag starten. Zaterdag / zondag starten is dan toch veel makkelijker? Nu moet er rekening gehouden worden met school. En mensen die geen zin hebben om als eerste te starten kunnen meteen een smoes verzinnen om laat te kunnen starten. Dit wordt voor een zaterdag al moeilijker.