Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marieketencate schreef:Ik denk dat Pico vlak voor het NK weer goed is, dat ik gewoon lekker mee ga doen en ondertussen Nederlands Kampioen word. Das pas onverwacht of niet!

Scum schreef:In het L denk ik dat Rob Knoops er vooraan bij zit. In het M Ellen Kloos. De Z combinaties daar hou ik me eigenlijk nooit mee bezig. Ik weet dus niet welke ruiters daarin meedoen.

Jiska schreef:o dat kan, vorig jaar was ze iig erg sterk! maar heeft ze veel in het L gereden. in het M ging het wel eens mis. heb haar dit jaar eigenlijk niet gezien dus kan het niet helemaal zeggen...
margo, je vind jezelf geen kanshebber omdat je niet hoog genoeg dressuurd maar je vind dat martijn er wel een is ondanks zijn dressuur haha
maar je dressuurd toch wel vaak bij de 1e drie, dus daar moet je je geen zorgen over maken!
g0otje schreef:nou ik weet wel als ik het nk zou winnen, geef ik een heel groot bokfeest. Voor alle (naja bijna allemaal) bokkers!!

!!

ohoo...