Jitske, wat jammer dat je weg was. Je was 2e in de M pony's! Gefeliciteerd meid!
En Marieke, je instructrice was 4e in de L paarden, maar die was ook al weg. Goed van haar hoor!
Alle Limburgers in de L hebben het geweldig gedaan. Bitwise wil zelf zijn verslag typen

Had daardoor bijna een weigering te pakken!
(Lang leve m'n crosspony die in de cross ongeveer niks anders denkt dan; ik wil over die crosshindernissen
)
) Maar ze bleef gewoon staan, ze ging niet aan de kant..
, anders had ik echt een weigering te pakken gehad.. (pony van mijn zusje had dan zeker geweigerd in zo'n situatie) 
maar ze was wel meteen aan de kant, in tegenstelling tot die muts bij de waterbak!
! En jij maar roepen! Hahaha!
Wat er mis is gegaan weten we niet, maar Toetje heeft absoluut nergens stil voor gestaan. Nou ja het kostte haar wel een 5e prijs en een winstpunt.... Omdat we eerder weg waren gegaan konden we niet meer officieel bezwaar maken. Misschien krijgen we nog antwoord op onze e-mail.

Dus helemaal tevreden naar huis.
maar ging wel in een keer goed. Water 12abc ging netjes. Op t smalle bospaadje tussen 17bandenoxer en 18 oxer heb ik effe gestapt omdat ik nog teveel tijd over had