Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:ik heb het reglement even doorgelezen en dan zou je alleen punten kunnen krijgen in de klasse M en Z. Lijkt me op zijn minst vreemd dat dus de YR, die ZZ starten, geen punten verdienen.
Scum schreef:Het doel is om de Rabobank te promoten. Daarom kiezen ze ook namen die internationaal starten..... Dat jij ergens in de klasse M een keer iets wint daar wordt de Rabobank niet echt bekend van.

AnneMieKe_89 schreef:Ik vind dat rabo gedoe eerlijk gezegd maar niks..
Het doel en hoe het in de praktijk loopt, kloppen helemaal niet met elkaar.
Jiska, erg jammer dat je niet door bent. Je had het zeker verdiend! En als ik zie wie er nu wel door zijn verbaasd het me ook!

marieketencate schreef:Wel typisch dat de vader van Tim 2 van de 3 onderdelen jureert. Ik snap niet dat hij dat doet. Tim kan dan nog zo goed zijn, ik zou de schijn toch willen vermijden!

Jiska schreef:ik type even over van de brief die ik gehad heb...
Je beste twee kwalificatiewedstrijden tellen mee voor het tussenklassement, deze punten neem je dus mee naar de finale. De puntentoekenning in de finale vind als volgt plaat: Elke deelnemer wordt door de trainers en bondscoaches na de training in een groep geplaatst: groep 1 60 punten, groep 2 40 punten, groep 4 10 punten en groep 5 5 punten. Deze punten worden opgeteld bij het resultaat van het tussenklassement en vormt tezamen als dusdanig het eindklassement van de Rabo Talenten Trophy eventing. Dit betekend dat er voor de discipline eventing één eindklassement wordt opgemaakt. (er wordt dus geen onderscheid gemaakt in de verschillende klasses)