Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! Oow wel goed dat je vandaag terug bent gegaan!! Even doorzetten
! Komt goed
! 
! Als je zeg maar het terrein op gaat ga ik altijd (die 2x dat ik er geweest ben
hahaha) eerst losrijden op dat stuk waar springhindernissen staan (van de ponyclub daar) en dan vanuit daar is de 1e hindernis die ik doe 'de buis' en dan vanuit daar een beetje rechts allemaal en dan verder naar achtere! Beetje onduidelijk sorry! Zal donderdag nog wel eens goed kijken waar alles zit!
! In het weekend zou ik niet weten! Als het lekker weer is wel!!
! Succes alvast he en veel plezier
!!
! Blijven doorzetten, dan komen jullie er wel!!
!
! Ik begin vanuit het losrijterrein (met de springhindernissen) en dan is de 1e die ik neem de buis! Ik eindig bij de waterbak
! Dus doe waarschijnlijk het rondje andersom als jij
! Ik heb de 1e keer wel schroeven gedraaid de 2e keer niet! Het is niet echt nodig want is zandbodem! Maar als het nat is doe ik het wel: voor de zekerheid!!
! Hahaha!
! Doeg
! Carolaa schreef:Nou ik ben net ook even geweest. En het is er heel erg fijn oefenen!
En Loes_Joery: De hindernis waar jij 7 keer weigerde met dat water eronder, daar stopte die van mij ook. Ik ging alleen via de op en af sprong op die hindernis af, had zelf nog niet gezien dat er water onder zat, maar mijn paard wel, dus die liet het mij even van dicht bij bekijken! zand happen, haha. Verder erg leuk oefenen!