Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Waarom heb je dan niets gezegd GvdT? Heb jou niet gezien.
en dat leek me niet het moment om gedag te zeggen. Ik moest daarna mijn paard opzadelen, dus kon niet blijven wachten tot je de cross uit was. Simmie schreef:Wat een mazzel dan MJ. Maarre, je zus (lang, slank meisje met rood shirt??!) stond ook vlak bij mij te kijken. Heeft zij niet gezien dat die balk viel?
GvdT schreef:Simmie schreef:Waarom heb je dan niets gezegd GvdT? Heb jou niet gezien.
Omdat je nog 10 sec had voor je moest startenen dat leek me niet het moment om gedag te zeggen. Ik moest daarna mijn paard opzadelen, dus kon niet blijven wachten tot je de cross uit was.

Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent
zo'n applaus is echt een geweldige ervaring
en jammer van het bolletje

Simmie schreef:Ben nog wel even benieuwd: Bento, hoe ging hindernis 5 in de cross en heb je ‘m links of rechts gepakt?![]()
MissJ, jammer van die flauwe weigeringen van Os!
)
---> www.eventingzuidholland.nl
).
marieketencate schreef:!
edit Sim: ik zie dat je 80 strafpunten hebt in de cross....had je er twee op 1 hindernis of heb ik daar overheen gelezen?
Talida schreef:Scum, wat is Online groot!
marieketencate schreef:Binnen een half uur he![]()
snap dat het niet leuk op de lijst staat, maar verder maakt het toch niet veel uit?
. Gelukkig had ik het verkeerd opgevat
Scum schreef:Talida schreef:Scum, wat is Online groot!
Heb je hem dan gezien vandaag?
Ff denken wie ik allemaal gezien heb. Renate, MissJumpy, Bento, GvdT, Kiwiko, Floor01, Eventinggek, ibon, Margo, Huub, Loes_Joery, Bitwise (duhuuh LD) enneh... Dat waren ze. Wij hebben mekaar dan toch niet ontmoet?
. Heb wel met GvdT gekletst, maar dat was met Bento erbij. En toen moest ik opeens wegrennen omdat Bitwise het starthokje in stapte.Scum schreef:Hmmm. Kan ik me dus echt niks van herinneren. Heb wel met GvdT gekletst, maar dat was met Bento erbij. En toen moest ik opeens wegrennen omdat Bitwise het starthokje in stapte.
En MJ, waag het niet om te vertellen hoe slecht mijn conditie is
Talida schreef:MJ, waar stond jouw fotograaf met de cross? Wil de mijne even strategisch neerplanten