[SGW] SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 20:25

Wat een mazzel dan MJ. Maarre, je zus (lang, slank meisje met rood shirt??!) stond ook vlak bij mij te kijken. Heeft zij niet gezien dat die balk viel?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:29

Simmie schreef:
Waarom heb je dan niets gezegd GvdT? Heb jou niet gezien.

Omdat je nog 10 sec had voor je moest starten Tong uitsteken en dat leek me niet het moment om gedag te zeggen. Ik moest daarna mijn paard opzadelen, dus kon niet blijven wachten tot je de cross uit was.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:34

Wij hebben geen foto's van nummers voor de 90 helaas en ook zeker niet van iedereen, had mijn dochter bij me en moest ook het parcours verkennen voor morgen...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:35

Simmie schreef:
Wat een mazzel dan MJ. Maarre, je zus (lang, slank meisje met rood shirt??!) stond ook vlak bij mij te kijken. Heeft zij niet gezien dat die balk viel?

Hm, ik zal het eens vragen morgen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 20:36

GvdT schreef:
Simmie schreef:
Waarom heb je dan niets gezegd GvdT? Heb jou niet gezien.

Omdat je nog 10 sec had voor je moest starten Tong uitsteken en dat leek me niet het moment om gedag te zeggen. Ik moest daarna mijn paard opzadelen, dus kon niet blijven wachten tot je de cross uit was.

Ok, dat snap ik dan. Haha!
Had het druk genoeg met mijn hittepetitje (die niet kon wachten om van start te mogen) vlak voor de start, dus ik had ws niet heel veel teruggezegd. Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:01

GvdT, goede generale voor het M Ja

MJ, jammer Verdrietig Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent

Sim, goed gedaan! Complimentje voor de trakehner *LOL* zo'n applaus is echt een geweldige ervaring Ja en jammer van het bolletje Verdrietig

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:08

Simmie schreef:
Ben nog wel even benieuwd: Bento, hoe ging hindernis 5 in de cross en heb je ‘m links of rechts gepakt? Tong uitsteken
MissJ, jammer van die flauwe weigeringen van Os! Ach gut

Fijn dat je wel tevreden bent Simmie! Enne...Ik vind het echt superstoer dat je die machtige trakehner genomen hebt Knipoog

Ik had na mijn rit nog gekeken of ik je zag ivm bijkletsen, maar niet gevonden dus Haha!

Miel ging met dressuur best goed. In het begin van de proef liep hij te klieren vanwege de vliegen, en toen heb ik heb met de zweep bijgetikt zodat ie wel bij de les zou blijven. Ik had 198 punten.

Springen zat ik zelf te veroorzaken dat ie een keer zou stoppen:(
Ik zag de afstand op de steil al een paar keer verkeerd, waardoor we noodsprongen kregen.
Bij de oxer ging hij daarom in de ankers.
Gelukkig kwam mijn instructrice aanlopen en zij heeft mij nog even kunnen helpen.

In de ring 2 balken: 1 omdat ie te lang werd op de 2e van de dubbel en 1 pechbalk.

In de cross pakte Miel lekker aan. Tempo en ritme waren ok, tot mijn favouriete sprong de puntjes.
Ik reed aan op rechts maar volgens mij ging hij nog wat naar links zodat we in het midden kwamen. Gelukkig zag hij ook wel dat dat niet haalbaar was, dus kregen we een stop.
Voorbij gereden en het alternatief genomen.
(de hindernis is gefilmd door vriendin dus werkelijke analyse volgt)

De rest van de rit pakte hij weer lekker ritme en tempo. Flink stuurwerk bij het rondje van de zaak, maar wel gelukt!

Verder heerlijk doorgereden tot bij de witte dubbel. Daar heb ik wat tegen hem geschreeuwd, want hij was nogal kijkerig, maar ging wel door Haha!

Water prima gegaan en iets buiten de tijd gefinisht. (toch nog een wp Vork )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 21:30

[quote="Bento1988]
Fijn dat je wel tevreden bent Simmie! Enne...Ik vind het echt superstoer dat je die machtige trakehner genomen hebt Knipoog

[/quote]

Ik eigenlijk stiekum ook wel. Knipoog
Echt hoog is tie niet, maar het gat er onder is wel behoorlijk en optisch issie lastig. Haha!

Jammer van die punt (vond 'm overigens wel erg veel omlaag gegaan voor het L) maar je zat er van te voren al zo over in. Volgende keer niet meer doen. Haha!

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:35

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:36

Jammer van je twee missers Simmie, maar toch fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden. Ik vind het wel gek dat je aandacht verslapt, ik ben echt heel geconcentreerd tijdens de cross.

Balen MJ, volgens mij is Os jou af en toe toch nog te slim af, als ik foto's van jouw trainingen zie, moet ie in het L toch makkelijk foutloos kunnen lopen!!

Bento en GvdT: goed hoor!!

ik heb wel zin in morgen, ben zo benieuwd!

edit Sim: ik zie dat je 80 strafpunten hebt in de cross....had je er twee op 1 hindernis of heb ik daar overheen gelezen?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:44

En we hebben een winnende bokker!!! Go jij! Go jij!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:48

Hoi, wij zijn ook weer terug. Heb nu ff geen tijd voor een verslagje. Maar ik kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben over Bitwise en Online, er een mooie cross stond, heel veel bokkers heb ontmoet, en zeiknat ben geworden (en dat was niet omdat het regende of omdat ik in de waterbak gevallen ben Boos! ).

Morgen volgt de rest Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:52

GvdT, je dressuur kwam natuurlijk door je geweldige voorlezermet trillende handjes
Clown

Ik vind jullie stoer, zag Bento nog even door de erehaag gaan, man dat ziet er allemaal zo vanzelf uit!

Die passage de route, volgens mij stond er op de lijst voor het oefen geen dubbel in behalve de wal, dus misschien is het wel 1 hekje? (sprak zij hoopvol)
Kowloon, ik ben nr 149!

Scum, wat is Online groot!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 21:53

marieketencate schreef:
!

edit Sim: ik zie dat je 80 strafpunten hebt in de cross....had je er twee op 1 hindernis of heb ik daar overheen gelezen?

Dat kan niet! Heb maar 2 weigeringen gehad op 2 verschillende hindernissen!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:54

dat dacht ik dus ook te lezen...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 21:56

MissJumpy kan ik hier nog iets aan doen? Nee zeker......

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:02

Binnen een half uur he Knipoog

snap dat het niet leuk op de lijst staat, maar verder maakt het toch niet veel uit?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:03

Talida schreef:

Heb je hem dan gezien vandaag?

Ff denken wie ik allemaal gezien heb. Renate, MissJumpy, Bento, GvdT, Kiwiko, Floor01, Eventinggek, ibon, Margo, Huub, Loes_Joery, Bitwise (duhuuh LD) enneh... Dat waren ze. Wij hebben mekaar dan toch niet ontmoet? Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:04

marieketencate schreef:
Binnen een half uur he Knipoog

snap dat het niet leuk op de lijst staat, maar verder maakt het toch niet veel uit?

Maar het kan je wel punten kosten voor de VLV. Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:05

Edit; SGWUkkie, Simmie en Muriel heb ik ook nog gezien, en Rob en Sjoerd. Nou ben ik volgens mij niemand meer vergeten.

Sim; wij dachten dat je heel boos was dat wij bij het rondje van de zaak stonden. Maar we waren gewoon aan het verkennen en toen kwam jij er opeens aan. En toen moesten wij daar gaan staan van de hindernisjury. Clown . Gelukkig had ik het verkeerd opgevat Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Scum op 19-08-06 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:07

Scum schreef:
Talida schreef:

Heb je hem dan gezien vandaag?

Ff denken wie ik allemaal gezien heb. Renate, MissJumpy, Bento, GvdT, Kiwiko, Floor01, Eventinggek, ibon, Margo, Huub, Loes_Joery, Bitwise (duhuuh LD) enneh... Dat waren ze. Wij hebben mekaar dan toch niet ontmoet? Bloos

Ontmoet niet, maar jullie kwamen net langs de keuring/start, met Online aan de hand, en wij (GvdT en ik) passeerden net en ze wees me jullie even aan! Haha!
Dus eigenlijk als je GvdT hebt gezien, hing ik daar ergens bij!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:11

Hmmm. Kan ik me dus echt niks van herinneren Bloos . Heb wel met GvdT gekletst, maar dat was met Bento erbij. En toen moest ik opeens wegrennen omdat Bitwise het starthokje in stapte.

En MJ, waag het niet om te vertellen hoe slecht mijn conditie is

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:16

Scum schreef:
Hmmm. Kan ik me dus echt niks van herinneren Bloos . Heb wel met GvdT gekletst, maar dat was met Bento erbij. En toen moest ik opeens wegrennen omdat Bitwise het starthokje in stapte.

En MJ, waag het niet om te vertellen hoe slecht mijn conditie is

Toen was ik denk ik net met Rabette aan het uitstappen ofzo. Maakt ook niet uit verder Haha!

MJ, waar stond jouw fotograaf met de cross? Wil de mijne even strategisch neerplanten Clown

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 22:24

Scum, nee, was idd niet boos. Maakte gewoon een grapje onderweg.

Marieke: Nou, het zou in zoverre uit kunnen maken dat ze bij de knhs denken dat ik dan misschien wel 2 verliespunten heb. En zie dat maar weer eens terug te draaien.
En nog even vwb mijn concentratie in de cross: die laat ik niet verslappen zoals jij dat noemt. Maar door die concentratie concentreer ik me soms te veel op het een waardoor het ander mis gaat. Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:26

Talida schreef:
MJ, waar stond jouw fotograaf met de cross? Wil de mijne even strategisch neerplanten Clown

Tom was op de fiets waardoor ie wat meer op de foto kon zetten!
Maar het is maar wat je wil, ik vond de haaientand wel een keer leuk, en dan heeft de fotograaf daarna tijd genoeg om het water te doen.

Maar ik heb scum zien rennen van start naar wallen naar ereboog, dus dat kan ook (moet je fotograaf wel een goede conditie hebben denk ik.....)