[SGW] SGW Heino 16 sept - voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elise01

Re: SGW Heino 16 sept - voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 16:36

Ik ben er al een tijdje weer van Heino!

Eerst de cross nog een keer gelopen en nog even gezetten met clubgenoten en toen maar is begonnen met opzadelen.. Zagen we ook nog is dat mijn ring bijna een half uur uit liep Sigaar ! Dus nog even met lang teugeltje gestapt en later maar opgepakt, hij begon al beetje te klieren maar dat ging later bij het losrijdne wel over! IN de proef was die weer is aan het klieren Boos! 187 punten wat beetje ana de hoge kant was!
Snel omgezadeld en losgesprongen. Het parcours ging super, hij sprong fijn en alles kwam uit en bleef liggen, dus foutloos! Haha! Op naar de cross, bij de dierenarts was ook alles goed Knipoog
In het starthok maakte die zich eerst nogal druk maar ging goed van start! De eerst paar hindernissen gingen goed, bij de combinatie afsprongetje greppeltje wou die bijna stoppen maar kon hem nog doordrukken Vork
Hij weigerde 2X op de hindernis voor de waterbak, maar waaarom:? Ik kreeg hem er later eerst helemaal niet meer bij en vooruit, alleen de achteruit deed het Nagelbijten / Gniffelen Later toch over heen gekomen, en vanaf de zijkant het water ingegaan wat super ging! (hij heeft nl nog wel is water problemen, wat nu steeds beterder gaat Haha! ) Het laatste stukje pakte die ook weer goed aan Haha!
Ik weet niet waar ik ben geeindigd want we gingen naar huis

Ulolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:26

Ik heb ook de cross gereden in Heino!!!! ging onwijs goed was de eerste keer voor ons.
Met dressuur hadden we 186punten!!! nog nooit zo laag gehad!!!! maarja kon ook maar 5minuten warm rijden want bij mij liepen ze heel erg in!!! Dus na het dressuur onwijs veel tijd voor het springen. Met springen liep ze echt heel slecht ze was onwijs lui vanachteren en we gooide wel 4balken eraf!!! Ik was dus helemaal teleurgesteld!
Bij de dierenarts was ook alles goed.
Toen naar de cross!! we gingen al steigerend van start aangezien mijn paard niet stil kan staan.
Ik hoefde de hele weg niks te doen alleen maar blijven zitten! We gingen zo onwijs hard! en dat voor de eerste keer leek of mijn paard (pas 5) al jaren crossen had gelopen! Maar ook wij helaas 3 weigeringen op de waterbak! en weer veel gesteiger daar en bijna achterover geklapt we gingen helemaal schreef al! Maar uiteindelijk er toch doorheen en op naar de laatste hindernissen waar we weer onwijs hard overheen vlogen!
Weet iemand toevallig de website waar de foto's opstaan die genomen zijn door de fotograaf die aanwezig was vandaag?? Ik zou die site graag willen hebben!
bij voorbaat dank!!!

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:00

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:58

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:04

TypicalDutch schreef:
Volgens mij was het http://www.vansonsbeeck.nl Haha!

Dankje Haha!

Hier wat foto's van mij!

Afbeelding
Hier twijfelde die, maar drukte hem door!

Afbeelding
Greppeltje

Afbeelding
Afbeelding
en weer verder

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 05:55

De uitslagen staan online! Ik blijk 8ste te zijn geworden in ring 4, B paarden. Nou dat valt me niet tegen! Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:43

TypicalDutch schreef:
De uitslagen staan online! Ik blijk 8ste te zijn geworden in ring 4, B paarden. Nou dat valt me niet tegen! Haha!

Ja, had ik gezien, netjes!! OK dan!

Jelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:29

Er is bij de SGW in Heino een horloge gevonden. Ben jij je horloge kwijt geraakt in het bos op 16 september, bel dan even naar 0572-392412.

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:16

Hebben jullie toevallig ook een jonge vrouw van dr paard zien valle en dat ze haar arm half open had ?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:33

pummer12 schreef:
Hebben jullie toevallig ook een jonge vrouw van dr paard zien valle en dat ze haar arm half open had ?

zie topic heino 19 sep. verslagen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 07:01

Heel oud topic, bij deze een slotje.