Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jammer hoor.
AnneMieKe_89 schreef:Je vergeet nog dat ze eerst een tijdje stiekem stond te luisteren van een afstandje toen we het er met Rob over hadden. En toen op een nogal arrogante marnier vroeg: "gaat het om die jongen van Gale?"
De marnier alleen al![]()
Én toen we de coupons in hadden kregen, we zagen dat ze niet eens haar naam en jurynr. had ingevuld.. bij de rest wel!
Echt dat mens haalde het bloed onder onze nagels vandaan!
Hoe ze het stond te vertellen, en stond te blaten wat allemaal wel niet zo verkeerd was aan de ruiter, bah!
En dan later ook nog met een trots gezicht interessant erover vertellen bij andere officials.

Werd te boos eigenlijk.. 

(waar is die kotssmilie gebleven?)
) gebeld en die nam het hel hoog op. Dit moeten ze ook serieus nemen, een jury krijgt er altijd wat over te horen. bij 3 van dit soort klachten komt er een onderzoek naar de jury (dit vertelde ze ons destijds tenminste). Dus stel dat ook jitske naar de KNHS belt met haar gedoe van de bitten en jullie bellen heb je grote kans dat ze er wat aan doen.
Dat is wel echt poedersuiker!

majijke schreef:Omdat ik nou eenmaal bar slecht ben in het vinden van de uitslagenlijst vraag ik ff om jullie hulp....
Waar staat de uitslag van B paarden?
Thx!
een jaar later kreeg ik uiteraard gedonder met de punten en het rijden van een klasse met een ander paard!!
Maar je hebt wel lekker gereden. Ben benieuwd naar de andere bokkers! 

) en dan starten we dus niet
Ik wilde perse rechtdoor en was eigenlijk te makkelijk met been geven toen ze vaart minderde. Zolang ik met der cross heeft ze nog nooit gestopt, ze rent soms langs een smalletje maar dit was een nieuwe ervaring
2de keer kwam ze weer erg terug, maar toen was ik zelf wakker genoeg om een brul en een tik te geven waardoor het wel goed ging. Rabette heeft nog nooit een klap op der kont gehad dus de controle was daarna even weg. Schoot na 5 nog bijna over de raceauto.
.