Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
breunis schreef:Ik vondt ze wel erg coulant in Castenray in de cross.In de M ponys was er iemand met 3 weigeringen op hindernis 1 daarna 3 op hindernis 2 onderweg heb ik het niet meer gehoord maar bij binnenkomst had ze een tijd van 13 min.Vind ik tocg wel een storende factor voor de ruiters die na die persoon zijn gestart.
Nergens een twijfel ofzo. En ben op de coffin ook maar rechtdoor gegaan, want het was veel teveel gestuur om erlangs te gaan. Met de cross was ik 18 sec. binnen de tijd. heb helemaal niet gek hard gereden, dus vond best vreemd dat ik zoveel binnen de tijd was. Ik denk dat het komt omdat Sunny, ondanks dat ze ze groot is, heel snel is in het bos. Daarna nog even de M en Z cross gelopen. Vond ik hele leuke hindernissen tussenstaan, best technisch.
was een geslaagd dagje dus!
breunis schreef:Was jij nou trouwens nog op Texel? Had je nog wel op de startlijst zien staan, maar op Texel niet meer gezien..
Dit jaar niet geweest ook niet opgegeven.Je hebt je vast vergist.
Jammer dat je na het springen niet meer mocht crossen.
Ik vondt ze wel erg coulant in Castenray in de cross.In de M ponys was er iemand met 3 weigeringen op hindernis 1 daarna 3 op hindernis 2 onderweg heb ik het niet meer gehoord maar bij binnenkomst had ze een tijd van 13 min.Vind ik tocg wel een storende factor voor de ruiters die na die persoon zijn gestart.

GvdT schreef:Scum balen van het springparcours. Ik vind dat ze gewoon normaal moeten bouwen, zeker als je er op het springen uit kan gaan.
Moet je misschien toch maar naar Dijkgatsbos met Ienie, Ton bouwt nooit zo hoog![]()
Renske goed gereden.

, foutloos, nergens twijfel ofzo en ze ging nu ook niet zo hard, door alle bochten moest ze wel iets rustiger aan doen 

Ik heb wel zaterdag het L paarden gezien. 
Citaat:Canter, wat balenWel raar dat hij zo gaat staken als hij van ver moet komen. En zo hoog steigeren vind ik wel erg vuil
Goed hoor.
Ik heb op haar advies voor de cross een vettig zalfje op de plekjes gesmeerd zodat het niet kapot zou gaan, maar de sporen erin zetten durfde ik niet.