Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:Leuk dat je daar M gaat trouwens

marieke. 
Simmie schreef:Zoho Jiska! EL voor het eerst Z en dan Ede al *?! Knap hoor.
Ik hoop zelf ook ooit * te kunnen rijden, maar dat moet ik nog maar eens zien of dat lukt.
Jiska schreef:Simmie schreef:Zoho Jiska! EL voor het eerst Z en dan Ede al *?! Knap hoor.
Ik hoop zelf ook ooit * te kunnen rijden, maar dat moet ik nog maar eens zien of dat lukt.
ik vind het zelf ook allemaal wel erg spannend hoor. maar Z en * is eigenlijk het zelfde dus dat moet goed gaan toch??

Jiska schreef:Haha goed in de gaten gehouden margo!! Misschien wel dankzij je stalgenoot Simmie.. Iig best spannend, maar heb er wel onwijs zin in!

Simmie schreef:Jiska schreef:Haha goed in de gaten gehouden margo!! Misschien wel dankzij je stalgenoot Simmie.. Iig best spannend, maar heb er wel onwijs zin in!
Misschien wel Jiska! Veel succes! Zie je daar dan wel!

AnneMieKe_89 schreef:Ja ik ga ook binnenkort maar eens de coupons de deur uit doen!
Ik doe mee in de L pony's, en mijn vriend (waarschijnlijk) in de B paarden met mijn paard.
L0ve schreef:we zullen het zien maxjuh, ik hoop het!! Had je gister nog gezien trouwens. En hoe is het met me avater?

patsmu schreef:Ik rijd de 16 en 17 e Juni in de 1* en 2**!! En denk ik nog het L die week erna. Mijn zusje rijdt ook de 1*...
Vind het wel echt jammer dat het zo dicht op Hooge Mierdezit met het L en M....Maar ja volgend jaar beter.
patsmu schreef:Heb Chaam niet gereden. Nee die te koop staat loopt nog L...Van de zomer naar het M... Die 6 jarige loopt in Ede 1*!!
patsmu schreef:Jaja die zwarte ja... Had die te koop stond in het 2e uur gereden!
Die gaat zondag ook mee naar Etten Leur in het L.